نرم افزار مدیریت درمانگاه

  1. بهترین نرم افزار مدیریت درمانگاه چه امکاناتی باید داشته باشد؟ بررسی و معرفی بهترین نرم افزار بهمراه قابلیت های ویژه

مدیریت یک مرکز درمانی از جمله کارهای نسبتا پیچیده در شاخه سلامت بحساب می آید، چرا که در یک درمانگاه فرایند های مختلفی از جمله مدیریت خدمات ارائه شده، مدیریت مالی و صندوق، مدیریت حجم کارهای پرسنل و پزشکان، سیستم پذیرش، نوبت دهی و سایر اقدامات دیگری است که همه و همه باید بطور منظم و هماهنگ انجام شود. بنابراین داشتن یک نرم افزار مدیریت درمانگاه ابزار بسیار مهمی بشمار می آید. کیمیا آفیس توانسته بعد از سالها تجربه در شاخه سلامت الکترونیک، یک پنل کاربری جامع و کامل برای مدیریت درمانگاه با سطوح دسترسی مناسب تولید کند. در ادامه ویژگی ها و مزایای این نرم افزار را بررسی میکنیم:

مدیریت پزشکان و کارکنان:

اولین و مهمترین اقدام، امکان تعریف پزشکان و همکاران درمانگاه می باشد، شما می توانید اطلاعات تمامی پزشکان با تخصص های مختلف (نسخه نویس و معالج، ارجاع دهنده، متخصص، فیزیوتراپ، رادیولوژیست و ...) بهمراه اطلاعات سایر همکاران (پرستار، مسئول شیفت، صندوق، پذیرش و ...) را ثبت کنید و برای هر کدام دسترسی اعطا کنید، بنا براین نرم افزار درمانگاه کیمیا آفیس امکان ثبت تمامی پزشکان و همکاران را داشته و می توان گزارش کارکرد هر کدام از پرسنل را بصورت جزئی دریافت کرد.

مدیریت تعرفه ها و خدمات:

خدمات قابل ارائه هر درمانگاه با درمانگاه دیگر متفاوت می باشد، چراکه متخصص های گوناگونی در یک مرکز درمانی به ارائه خدمت می پردازند و علاوه بر این، با توجه به داشتن قرارداد با بیمه های پایه و بیمه های تکمیلی، ماهیت درمانگاه (خصوصی، دولتی، خیریه و...) تعرفه خدمات متفاوت می باشد، بنا بر این شما می توانید تک تک خدمات قابل ارائه را در کیمیا آفیس تعریف و برای هر کدام تعرفه مشخص کنید. ناگفته نماند که تمامی خدمات طبق استاندارد RVU3 وزارت بهداشت نیز در نرم افزار موجود می باشد که در صورت لزوم از آنها می توانید استفاده نمایید.

سیستم پذیرش:

کاربردی ترین بخش نرم افزار درمانگاهی کیمیا آفیس، سیستم پذیرش می باشد، چرا که همزمان چندین مسئول پذیرش می توانند برای چند پزشک بصورت همزمان بیماران را پذیرش کنند، در هر پذیرش خدمات قابل ارائه بیمار ثبت می شود و نکات حسابداری و مالی ( شیوه پرداخت، سهم بیمه، سهم بیمار، جمع کل، تخفیف، اتصال به کارت خوان، مدیریت برگشت وجه و...) و همینطور موارد کاربردی (فیش پذیرش، فاکتور خدمات و...) در دسترس می باشد. با توجه به امکان اتصال به بیمه های پایه، تنها با وارد کردن کد ملی بیمار، اطلاعات هویتی وی بصورت خودکار تکمیل شده و می توان با سرعت و دقت بسیار بالا پذیرش را انجام داد. 

پرونده الکترونیک بیماران:

یکی از ابزار های مهم کیمیا آفیس، پرونده الکترونیک سلامت بیماران می باشد. پرونده الکترونیک با مراجعه هر بیمار بصورت خودکار تشکیل شده و شامل آزمایشات، بیماری ها و تشخیص ها، معاینات، سابقه نسخ تجویز شده، سابقه خدمات دریافتی، مدارک پزشکی و ... می باشد. اطلاعات پرونده بصورت یکپارچه با ابزار های نسخه نویسی طراحی شده تا فرآیند تجویز و ارسال به بیمه ها صورت گیرد.  گرچه در تمامی بخش های سیستم تلاش کرده ایم تا امکانات پنل کاربری را با سهولت و سرعت بالا فراهم کنیم، اما برای کار با پرونده الکترونیک بطور جد به این امر مهم پرداخته ایم چرا که این ابزار مورد استفاده پزشکان می باشد.

گزارشگیری از خدمات و کارکردها:

تمامی امکاناتی که پیشتر اشاره شد، جنبه ورود و مدیریت اطلاعات دارند، اما یکی دیگز از مهم ترین ابزار های کیمیا آفیس، گزارشگیری دقیق و کامل از خدمات ارائه شده می باشد، در این بخش شما می توانید بر اساس پارامتر هایی نظیر پزشک ارائه دهنده، پزشک ارجاع دهنده، بیمه، صندوق بیمه شده، مسئول پذیرش، تاریخ، شیوه ارائه، خدمت و ... گزارشگیری داشته باشید. به گونه ای می توانید از سیستم گزارشاتی شامل ( کارکرد مسئول پذیرش چقدر بوده؟ چند بیمار مراجعه کرده اند؟ ورودی صندوق چقدر می باشد؟ سهم بیمه ها چقدر بوده؟ کارکرد کارت خوان؟ خدمات دریافتی بیمار؟ کارکرد پزشک؟ و...) را داشته باشید.

 

چرا کیمیا آفیس؟

latest-blog-content

بهترین نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

تصمیم گیری برای اتخاب بهترین نرم افزار امر بسیار مهمی بشمار می آید، چرا که ارائه خدمات مختلف توسط چند پزشک در یک مرکز یا مدیریت پرونده بیماران بهمراه سابقه و خدمات ارائه شده، نیازمند یک سیستم نرم افزاری قابل اعتماد بوده که علاوه بر پوشش دهی امکانات مورد نیاز، کاربرانی با سطوح دسترسی مختلف را مدیریت کند. مهمترین نکات کیمیا آفیس در بخش های زیر بیان شده. جهت توضیحات بیشتر روی هر کدام از عناوین کلیک نمایید:

  • علاوه بر این که شما می توانید چندین مسئول پذیرش بهمراه مسئول شیفت و ... تعریف کنید، می توانید تنظیمات مختلفی را جهت سفارشی سازی سیستم پذیرش کیمیا آفیس داشته باشید. هیمنطور می توانید گزارشگیری جامع از خدمات ارائه شده بهمراه چاپ فاکتور، چاپ رسید پذیرش، فرم های استعلاجی، دریافت وجه و... با قابلیت هایی نظیر ارسال به موبایل بیماران، ثبت بازخورد و... داشته باشید.

  • مژده ما به شما جهت پیوستن به کیمیا آفیس، انتقال اطلاعات شما از دیتا های طبقه بندی شده مانند Excel و Access یا سایر نرم افزار های موجود می باشد. کافیست ساختار داده های شما توسط کارشناسان ما بررسی شده و ایمپورت اطلاعات داخل کیمیا آفیس را داشته باشید.

  • کیمیا آفیس را میتوانید بصورت کلود (میزبانی شده روی سرور های کیمیا آفیس بصورت ابری) یا نصب درون شبکه (سیستم های خودتان) داشته باشید. در صورتی که مایل به استفاده برای مطب یا درمانگاه های کوچک می باشید پیشنهاد میکنیم میهمان ما بصورت ابری باشید و در صورتی که نیازمند سرویس های اسناد پزشکی، حجم داده های بالا یا استفاده برای درمانگاه می باشید، پیشنهاد ما استفاده از کیمیا آفیس در شبکه داخلی مجموعه خودتان می باشد.

  • نرم افزار نسخه نویسی و مدیریت درمانگاه کیمیا آفیس، جزء محدود سیستم هایی است که در شاخه سلامت الکترونیک، گواهی ارزیابی امنیتی از مرکز مدیریت راهبردی افتا ریاست جمهوری دریافت کرده. در این فرآیند بیش از یک سال بصورت فشرده تمامی پارامتر های امنیتی لحاظ شده و با ارائه هر ماژول جدید، ارزیابی امنیتی خواهیم داشت. صحت گواهی امنیتی را از این لینک دریافت کنید.

  • در کیمیا آفیس می توانید کاربرانی با سطوح دسترسی مختلف (مدیر درمانگاه، پزشک، مسئول پذیرش، منشی، مدیر مالی و مدیر گزارشات) داشته باشید. تمامی کاربران شما می توانند با سیستم، تبلت یا حتی موبایل با نرم افزار در ارتباط باشند.

  • جهت نسخه نویسی و استعلام هویت بیماران، کیمیا آفیس تاییدیه های بیمه سلامت و تامین اجتماعی دریافت کرده (صحت تاییدیه ها را از این لینک یا بخش تاییدیه ها و گواهی ها پایین صفحه بررسی کنید) و شما می توانید با تایپ کدملی و یک اینتر، مشخصات بیماران را داشته باشید! تمامی کدینگ داروها، آزمایشات و خدمات پزشکی طبق کدینگ استاندارد درون سامانه تعریف شده و ماژول هایی از قبیل نسخ آماده، اقلام پرکاربرد، الگو ها و برچسب گذاری دارو ها فراهم شده تا پزشکان با سهولت و آسانی تجویز نسخه داشته باشند.

  • ما در مجموعه کیمیا با توجه به چالش های پزشکان در خصوص نسخه نویسی الکترونیک با پنل بیمه ها، از جمله تعدد پنل ها، و عدم وجود ماژول های مورد نیاز مانند پرونده الکترونیک، تلاش کرده ایم پنل نسخه نویسی با امکانات کاربردی از جمله پیشنهاد اقلام تجویز شده، نسخ آماده، اقلام پرکابرد و ده ها ماژول کاربردی طراحی کنیم.
    در طول یک هفته کار با پنل نسخه نویسی قارد خواهید بود نسخه بیماران را کمتر از 20 ثانیه بنویسید و شناسه الکترونیک دریافت نمایید. امکان ارسال نسخه بصورت لینک برای بیماران و درج در سابقه اقلام تجویز شده بیمار بصورت خودکار وجود دارد.

  • بخش هایی شامل نتایج آزمایشگاهی و سابقه بیماران بهمراه معاینات، پرسشنامه ها، سابقه خدمات و... در پرونده الکترونیک بیماران بصورت پایه ای وجود دارد.
    با امکان اسناد پزشکی می توانید اسکن مدارک و اسناد بیماران را بهمراه فایل های مختلف در پرونده بیماران ذخیره و بایگانی کنید.
    نکته قابل توجه، امکان تعریف فیلد های مختلف برای پرونده ها توسط شما وجود دارد که می توانید بسته به نوع تخصص خود، آیتم های مختلفی را برای سیستم تعریف کنید. همچنین امکان فرمول نویسی برای فیلد های پرونده بیماران، از جمله امکانات بینظیر کیمیا آفیس می باشد.
    امکان نمودار گیری و گزارشگیری های چند وجهی از جمله کاربردی ترین ابزار های پرونده بیماران است که می توانید بر اساس پارامتر های مختلف، ارزیابی هایی برای بیماران داشته باشید.

  • علاوه بر نوبت دهی آنلاین و آفلاین، ماژول هایی شامل مدیریت پزشکان ارجاع دهنده، ثبت بازخورد و صدور گواهی های مختلف برای بیماران و سیستم درخواست مشاوره و ارسال پیامک نیز در کیمیا آفیس وجود دارد. بیماران شما می توانند بصورت آنلاین درخواست مشاوره ثبت کرده و بهمراه آن مدارک و اسناد مورد نیاز را ارسال کنند.

  • می توانید از کیمیا آفیس بعنوان سایت اختصاصی با دامنه های .Ir یا .Com و... با تمامی امکانات و ماژول ها با قالب و طراحی منحصر به فرد استفاده کرده و درگاه پرداخت متصل به حساب بانکی خود داشته باشید.
    در صورتی که سایت دارید، کیمیا آفیس بهترین گزینه برای افزودن ماژول هایی مثل نوبت دهی، پرونده، ثبت بازخورد و نتیجه و درخواست مشاوره است. کافیست ثبت نام کرده و با پشتیبانی در ارتباط باشید .

جهت دریافت دمو یا سفارش نرم افزار درمانگاه، مطب یا نسخه نویسی کافیست با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس پشتیبانی: 09384487404 | 05632422904

مرتبط با نرم افزار مدیریت درمانگاه:

استفاده از نرم افزار تله مدیسین برای مطب و کلینیک یک ابزار نوین بسیار مناسب جهت ارائه خدمات سلامت و درمان می...

طراحی سایت کلینیک یکی از کانال های مهم در برقراری ارتباط با مشتری است. طراحی سایت کلینیک و درمانگاه دارای...

نصب و راه اندازی نرم افزار مطب آنلاین با هزینه بسیار کم و پشتیبان گیری خودکار و آپدیت های رایگان بهمراه...

بهترین نرم افزار مدیریت کلینیک آنلاین دارای پرونده الکترونیک و امکان ثبت اطاعات بیمار بهمراه نسخه نویسی،...