طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشک

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشک

دسترسی ساده به پیشرفته ترین نسل های مخابراتی و جهش افزایش سرعت اینترنت، علاقه کسب و کارها را به طراحی وب سایت افزایش داده است. مهم نیست که هسته کسب و کار شما آنلاین یا آفلاین باشد، وجود وب سایت برای افراد حرفه ای یک تکه از پازل ارائه خدمت است. مانند سایر مشاغل، طراحی وب سایت اختصاصی برای پزشکان، یک کانال جدید ارتباطی بین ایشان و افراد نیازمند خدماتشان ایجاد می کند. طراحی سایت پزشک باید علاوه بر کارکرد آگاهی بخشی از خدمات، کارکردهای دیگری را نیز ارائه دهد.

کارایی وب سایت به عنوان مسیر ارتباطی جدیدتر، از آن رو اهمیت ویژه دارد که دسترسی مراجعین به روش های پیشین دیگر مانند تماس تلفنی یا مراجعه حضوری بیشتر است. با وجود دشواری ها و مشکلات روش های ارتباط سنتی، همچنان بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای ارتباط با پزشک و مرکز درمانی از این راه ها استفاده کنند. چراکه آنها به کار با روش شناخته شده قدیمی عادت کرده اند. بنابراین باید سایتی با دسترسی آسان، رابط کاربری ساده و امکانات بسیار طراحی کرد تا افراد به استفاده از آن روی آورند. باید مسیری را به آنها نشان داد که در تمامی ساعات روز بتوانند به آن مراجعه کنند. در ادامه این مطلب به امکان نوبت دهی آنلاین برای وب سایت پزشک خواهیم پرداخت.

نوبت دهی و سایت پزشک

طراحی سایت و نوبت دهی پزشک

مثل هر ترند دیگری، داشتن وب سایت برای مشاغل صرفا برای پیروی از سایرین انجام می شد بدون آنکه به ظرفیت های واقعی سایت توجهی شود. پزشکان بسیاری وجود دارند که وب سایت هایشان مدت هاست به روز نشده است. پای صحبت آن ها که می نشینیم یا آن را راه مناسبی برای ارتباط با مراجعین نمی دانند؛ یا از هزینه ای که شده در مقابل کارکرد آن راضی نیستند.

مساله این است که طراحی سایت پزشک فقط نیاز به دانش فنی برای اجرای آن ندارد. برای این کار باید احاطه کاملی به روند فعالیت و جریان کاری یک مرکز درمانی داشت. در یک کلام، مهم تر از ایجاد کانال ارتباطی دیجیتال آن است که این کانال به پیشبرد فرآیندهای داخلی مطب نیز کمک کند. کیمیا آفیس با در نظر داشتن این مهم، ابتکار عمل را به دست گرفت و سامانه مدیریت مطب آنلاین خود را طوری طراحی کرد و توسعه داد که همه مشکلات مطرح شده برطرف گردد.

نوبت دهی آنلاین یکی از امکاناتی است که علاوه بر افزایش ترافیک سایت پزشکان، می تواند در امور ستادی مطب یا کلینیک راهگشا باشد. حجم کاری منشی و پذیرش برای بیماران در حالتی که مطب پزشک از نوبت دهی آنلاین بهره مند باشد یا نه، تفاوت بسیاری دارد. برخی از پزشکان و متخصصان با طراحی سایت نوبت دهی درصدد افزایش رضایت مراجعین و پرسنل مطب و کلینیک برآمده اند. متاسفانه در بسیاری از موارد نتیجه باعث نارضایتی بیشتر، افزایش فرآیندها و زمان خدمت دهی شده است. رابط کاربری دشوار و ضعف طراحی، قابلیت اطمینان پایین و سرویس دهی نامطمئن وب سایت و نیازمندی به تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری خاص، تنها بخشی از ضعف طراحی سایت نوبت دهی به شیوه سنتی می باشد. سیستم مدبربت مطب و کلینیک کیمیا آفیس این مشکلات را برطرف کرده است و با ارائه سرویس های جدید، امکان ایجاد وبسایت پزشک با قابلیت نوبت دهی را فراهم می کند.

اتصال ماژول نوبت دهی به سایت 

همانطور که اشاره شد ممکن است تا کنون برای طراحی سایت پزشکی خود هزینه کرده باشید و نخواهید که آن را با محصولی دیگر جایگزین کنید. در اینصورت شما می توانید تنها ماژول نوبت دهی از نرم افزار مدیریت مطب کیمیا آفیس را برای سایت خود تهیه کنید. طراحی سایت نوبت دهی از نقطه صفر، از نظر زمانی و هزینه به صرفه نخواهد بود. این درحالی که است شما می توانید با هزینه ای بسیار کمتر از پنل نوبت دهی نرم افزار آنلاین کیمیا آفیس بهره ببرید. 

جهت دریافت دمو یا سفارش نرم افزار درمانگاه، مطب یا نسخه نویسی کافیست با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس پشتیبانی: 09384487404 | 05632422904

اگر تاکنون برای طراحی سایت درمانگاه یا سیستم نوبت دهی مطب و کلینیک خود اقدامی نکرده اید، آشفته نشوید. می توانید تمام انرژی و تمرکز خود را برای طبابت نگهداری کنید و طراحی سایت خود را به تیم کیمیا آفیس بسپارید. مزیتی که در این روش نسبت به تهیه ماژول وجود دارد آن است که در این حالت، یکپارچگی بیشتری میان وب سایت و پنل نوبت دهی وجود دارد. همسویی بیشتر این دو بخش از سایت پزشک سبب می شود تا بتوانید از سایر خدمات کیمیا آفیس استفاده بهتری ببرید. ضمن اینکه قابلیت اطمینان سیستم بالاتر خواهد بود و می توان سطح سرویس دهی بالاتری را انتظار داشت. 

طراحی پنل نوبت دهی برای سایت پزشک در کیمیا آفیس مبتنی بر علم مدیریت و فرآیندکاوی اصولی بوده است. همکاری با پزشکان در طراحی این پنل سبب شده تا تمام رویه های داخلی مطب و کلینیک در آن لحاظ شود و جزئیات کوچک و بزرگ اصطکاک و اختلالی در انجام امور داخلی مطب پدید نیاورد.

 امکانات سایت پزشکی با کیمیا آفیس

تغییر در رویه های جاری مرکز درمانی از فرم دستی به شکل دیجیتال یک شبه رخ نمی دهد. دگرگونی شیوه اداره و مدیریت مطب و کلینیک نیازمند یک دوره گذار است تا هم پرسنل و هم مراجعین و بیماران سردرگم نشوند. در طراحی سایت نوبت دهی یا کامل تر از آن، طراحی سایت پزشک توسط کیمیا آفیس این نکته مورد توجه قرار گرفته است. مراجعین و بیماران در ابتدا از امکان دریافت نوبت آنلاین بی اطلاع هستند و به صورت تلفنی یا حضوری اقدام خواهند کرد. اما این مشکل توسط منشی و نرم افزار سایت حل خواهد شد. درج اطلاعات هر بیمار برای پذیرش می تواند با چاپ رسید کاغذی و صدور فاکتور همراه باشد، همچنین یادآورهای نوبت به صورت پیامکی، بیمار را متوجه امکانات جدید سایت خواهند کرد. 

استعلام بیمه های درمانی با کد ملی، تشکیل پرونده سلامت الکترونیک، نسخه نویسی آنلاین، پیوست اسناد و مدارک پزشکی بیمار در پرونده، بررسی مراجعات پیشین بیمار، دریافت گزارش ها با فیلترهای متنوع از نوع بیماری ها گرفته تا صورت های مالی و حسابداری و بسیاری امکانات دیگر در نسخه کامل سایت و نرم افزار تحت وب مطب و کلینیک کیمیا آفیس در دسترس پزشک خواهند بود. در هر مرحله از کارکرد با ویژگی های مختلف، امکان اتصال به چاپگرها و دستگاه های پوز وجود دارد و تجربه ساده و یکپارچه ای در جریان است.

نصب و راه اندازی پنل نوبت دهی برای سایت

هر محصولی به خصوص اگر محصولی فناورانه باشد، در طول کارکرد خود با اشکالاتی مواجه می شود. محصولات نرم افزاری در چنین مواقعی با تیم پشتیبانی و کیفیت و سرعت پاسخگویی ارزیابی می شوند. کیمیا آفیس در این زمینه یک برند خوش نام است. اگر طراحی سایت پزشک و طراحی پنل نوبت دهی برای سایت پزشک تماما توسط کیمیا آفیس انجام شده باشد، احتمال کمی وجود دارد تا با اشکال مواجه شوید. اما در همان اندک موارد نیز تیم فنی و پشتیبانی به سرعت وارد عمل خواهد شد تا خللی در ارائه خدمات شما به وجود نیاید. 

اگر تردید های شما به طور کامل برطرف نشده است، می توانید کارکرد آن در شرایط واقعی را بدون نیاز به هزینه به بوته آزمایش بگذارید. کافیست ثبت نام خود را کامل کنید و پس از فعال شدن پروفایل کاربری تان به مدت مشخص و به طور رایگان از خدمات نوبت دهی بهره ببرید. برای اطلاع از شرایط طراحی سایت پزشک نیز می توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

امیدواریم که این مطلب توانسته باشد، مسیر تحول دیجیتال حرفه شما را کمی روشن تر کرده باشد. به نظر شما چه امکانات اساسی دیگری وجود دارد که جای خالی آن در محصولات مدیریت مطب و کلینیک حس می شود؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

پرسش خود را مطرح کنید:

CAPTCHA code