مدیریت مطب و کلینیک

  1. نرم افزار مطب و کلینیک برای پزشکان متخصص و فوق تخصص، درمانگاه دولتی و خصوصی، بیمارستان، مراکز سونوگرافی و تصویر برداری، بهمراه پرونده سلامت بیمار و نسخه نویسی

کیمیا آفیس تمرکز خود را بصورت اختصاصی در شاخه سلامت الکترونیک (E-Health) قرار داده و خدماتی شامل نرم افزار مدیریت کلینیک، مدیریت مطب، مدیریت درمانگاه، نوبت دهی، پرونده الکترونیک سلامت، اسناد پزشکی و نسخه نویسی را بصورت تحت وب ارائه می دهد.
این سامانه یکی از تخصصی ترین سیستم های نرم افزاری در زمینه سلامت الکترونیک و مدیریت مراکز درمانی است. گروه کیمیا در این سامانه به ارائه خدمات در زمینه مدیریتی پزشکی مطب ها وکلینک ها و بسیاری از امکانات دیگر پرداخته که در ادامه تشریح می شود:

 

سیستم مدیریت کلینیک و مطب

نرم افزار مدیریت کیمیا آفیس برای مراکز درمانی مختلف از قبیل کلینیک ها و درمانگاه های دولتی و خصوصی، مراکز سونوگرافی و تصویر برداری، سیستم های پرونده الکترونیک سلامت و اسناد پزشکی برای بیمارستان های دولتی وغیر دولتی، مطب های پزشکان و حتی پزشکان متخصص و فوق تخصص، پزشکان خانواده و بسیاری از رشته های مختلف پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

پذیرش و استعلام مشخصات بیمار:

سیستم مدیریت کلینیک و مطب کیمیا آفیس با اخذ تاییدیه از وزارت بهداشت و سازمان های بیمه گر، امکان استعلام مشخصات بیماران جهت تشکیل پرونده الکترونیک را فراهم کرده. در این سیتم تنها با وارد کردن کد ملی به تنهایی، تمامی مشخصات بیمار در دسترس قرار گرفته و با یک کلیک پذیرش بیمار انجام شده و بصورت خودکار پرونده سلامت وی بصورت یکپارچه با سیستم نسخه نویسی تشکیل می شود.

مدیریت پرسنل و گزارشات:

در نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب کیمیا آفیس امکان تعریف پرسنل با سطوح دسترسی مختلف (مسئول پذیرش، صندوق، منشی) و حتی تعریف چند پزشک یا ارائه دهنده خدمات وجود دارد. ابزار های مختلفی جهت مدیریت امورات مالی و حسابداری بر اساس پزشک، نوع بیمه، بازه زمانی، نوع خدمات و.. طراحی شده تا هرگونه گزارشگیری در دسترس مدیریت کینیک/مطب قرار گیرد. از تمامی پذیرش های صورت گرفته امکان نمودار گیری وجود دارد. از طرفی، یک یا چند کاربر می تواند عملیات پذیرش و پرونده بیماران را بررسی کرده و همزمان پزشک نیز به بررسی سوابق بیمار یا ثبت نسخه بپردازد.

 

نوبت دهی و مشاوره آنلاین:

با استفاده از ماژول نوبت دهی نیز میتوان برنامه حضور پزشکان را تعریف کرد تا بصورت خودکار نوبت ها برای روز های مختلف هفته ارائه و توسط بیماران اخذ گردد. علاوه بر این امکان گزارشگیری نوبت های اخذ شده به منشی و پزشک با پیامک نیز وجود دارد.  همچنین پزشک می تواند با فعال سازی ماژول درخواست مشاوره به بیماران جهت پرسش سوالات، ارسال فایل، نتایج آزمایشات و... اجازه تعامل دهد.

پرونده الکترونیک و اسناد پزشکی:

تمامی داده های سلامت بیماران در پرونده الکترونیک بصورت طبقه بندی شده ذخیره می گردد تا برای مراجعه های بعدی بیمار بصورت یکپارچه در دسترس پزشک قرار گیرد. همچنین امکان ثبت و آپلود فایل و تصاویر پزشکی وجود دارد. در این سیستم می توانید برای هر فایل یک یا چند برچسب در نظر بگیرید تا گزارشگیری دقیق و جامع از تمامی فایل های ذخیره شده داشته باشید. علاوه بر این برای هر فایل یک ویرایشگر متنی طراحی کرده ایم تا بتوانید متنی جهت تحلیل، ارائه یا توضیح ثبت نمایید. کیمیا آفیس با افتخار آماده ذخیره و میزبانی چندین فایل برای هر پرونده می باشد علاوه بر این شما می توانید محل ذخیره سازی فایل ها را از سرور کیمیا به سرور یا مرکز خودتان تغییر دهید.

نسخه نویسی الکترونیک:

در واقع نرم افزار مطب کیمیا دارای سیستم نسخه نویسی نیز می باشد. شما می توانید پس از ثبت اقلام، نسخه را به سازمان بیمه گر ارسال نمایید. در این سیستم امکان تعریف نسخه پر تکرار یا اقلام پرکابرد وجود دارد. بنابر این با کمی حوصله و طراحی نسخه پرتکرار می توانید برای بیماران تنها با یک کلیک چندین قلم دارو را تجویز کنید و در صورت نیاز ویرایش کنید. امکان طراحی فرمت چاپ اقلام نسخه نیز وجود دارد تا با توجه به طراحی مد نظر خودتان، از نسخ پرینت تهیه کنید. همچنین امکان چاپ کد QR در نسخه دارو یا اقلام نوشته شده وجود دارد.

پرسشنامه و فرم ساز:

در این سیستم امکان تعریف پرسشنامه و طراحی فرم طبق فیلد های مورد نیاز بسته به تخصص پزشک وجود دارد. در واقع توسط ماژول فرم ساز سلامت می توانید هر نوع اطلاعاتی را در خصوص بیماران طبقه بندی کنید و در زمان های متفاوت گزارشگیری و نمودار گیری داشته باشید. از دیگر مزایای این سیستم، امکان ارسال فرم طراحی شده به بیمار از طریق پیامک وجود دارد، توسط لینک پیامک شده بیمار می تواند فرم را تکیل کرده و در پرونده خود درج کند.

جوابدهی و درج توضیحات:

برای جوابدهی بیمار، برای هر پذیرش یا پرونده، امکان ثبت توضیحات با توجه به الگوی های از پیش تعریف شده وجود دارد. شما می توانید الگو های مختلفی را با توجه به نوع تخصص یا دامنه مخاطبین طراحی کنید تا موقع پذیرش فقط با یک کلیک در پرونده بیمار درج شود و در صورت لزوم با کمی تغییر، چاپ یا به بیمار توسط پیامک ارسال کنید.

همچنین می توانید برای بیماری های شایع به نسبت تخصص خود، مقالاتی در سیستم مدیریت محتوا یا بلاگ خود منتشر کنید و سپس تنها با ثبت تشخیص در پرونده بیمار، بصورت خودکار مقالات مرتبط با بیماری تشخیص داده شده را برای بیمار پیامک کنید.

سیستم مدیریت محتوا:

اگر مایلید تمامی امکانات فوق را روی سایت خودتان داشته باشید، سیستم مدیریت محتوای کیمیا آفیس می تواند این امکانات را برای شما فراهم آورد. ما برای هر حساب کاربری، یک بلاگ در نظر گرفته ایم که قابلیت اتصال دامنه اختصاصی به آن وجود دارد، بنابراین تمامی امکانات کیمیا آفیس را با دامنه خودتان در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

چرا کیمیا آفیس؟

latest-blog-content

بهترین نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

تصمیم گیری برای اتخاب بهترین نرم افزار امر بسیار مهمی بشمار می آید، چرا که ارائه خدمات مختلف توسط چند پزشک در یک مرکز یا مدیریت پرونده بیماران بهمراه سابقه و خدمات ارائه شده، نیازمند یک سیستم نرم افزاری قابل اعتماد بوده که علاوه بر پوشش دهی امکانات مورد نیاز، کاربرانی با سطوح دسترسی مختلف را مدیریت کند. مهمترین نکات کیمیا آفیس در بخش های زیر بیان شده. جهت توضیحات بیشتر روی هر کدام از عناوین کلیک نمایید:

  • علاوه بر این که شما می توانید چندین مسئول پذیرش بهمراه مسئول شیفت و ... تعریف کنید، می توانید تنظیمات مختلفی را جهت سفارشی سازی سیستم پذیرش کیمیا آفیس داشته باشید. هیمنطور می توانید گزارشگیری جامع از خدمات ارائه شده بهمراه چاپ فاکتور، چاپ رسید پذیرش، فرم های استعلاجی، دریافت وجه و... با قابلیت هایی نظیر ارسال به موبایل بیماران، ثبت بازخورد و... داشته باشید.

  • مژده ما به شما جهت پیوستن به کیمیا آفیس، انتقال اطلاعات شما از دیتا های طبقه بندی شده مانند Excel و Access یا سایر نرم افزار های موجود می باشد. کافیست ساختار داده های شما توسط کارشناسان ما بررسی شده و ایمپورت اطلاعات داخل کیمیا آفیس را داشته باشید.

  • کیمیا آفیس را میتوانید بصورت کلود (میزبانی شده روی سرور های کیمیا آفیس بصورت ابری) یا نصب درون شبکه (سیستم های خودتان) داشته باشید. در صورتی که مایل به استفاده برای مطب یا درمانگاه های کوچک می باشید پیشنهاد میکنیم میهمان ما بصورت ابری باشید و در صورتی که نیازمند سرویس های اسناد پزشکی، حجم داده های بالا یا استفاده برای درمانگاه می باشید، پیشنهاد ما استفاده از کیمیا آفیس در شبکه داخلی مجموعه خودتان می باشد.

  • نرم افزار نسخه نویسی و مدیریت درمانگاه کیمیا آفیس، جزء محدود سیستم هایی است که در شاخه سلامت الکترونیک، گواهی ارزیابی امنیتی از مرکز مدیریت راهبردی افتا ریاست جمهوری دریافت کرده. در این فرآیند بیش از یک سال بصورت فشرده تمامی پارامتر های امنیتی لحاظ شده و با ارائه هر ماژول جدید، ارزیابی امنیتی خواهیم داشت. صحت گواهی امنیتی را از این لینک دریافت کنید.

  • در کیمیا آفیس می توانید کاربرانی با سطوح دسترسی مختلف (مدیر درمانگاه، پزشک، مسئول پذیرش، منشی، مدیر مالی و مدیر گزارشات) داشته باشید. تمامی کاربران شما می توانند با سیستم، تبلت یا حتی موبایل با نرم افزار در ارتباط باشند.

  • جهت نسخه نویسی و استعلام هویت بیماران، کیمیا آفیس تاییدیه های بیمه سلامت و تامین اجتماعی دریافت کرده (صحت تاییدیه ها را از این لینک یا بخش تاییدیه ها و گواهی ها پایین صفحه بررسی کنید) و شما می توانید با تایپ کدملی و یک اینتر، مشخصات بیماران را داشته باشید! تمامی کدینگ داروها، آزمایشات و خدمات پزشکی طبق کدینگ استاندارد درون سامانه تعریف شده و ماژول هایی از قبیل نسخ آماده، اقلام پرکاربرد، الگو ها و برچسب گذاری دارو ها فراهم شده تا پزشکان با سهولت و آسانی تجویز نسخه داشته باشند.

  • ما در مجموعه کیمیا با توجه به چالش های پزشکان در خصوص نسخه نویسی الکترونیک با پنل بیمه ها، از جمله تعدد پنل ها، و عدم وجود ماژول های مورد نیاز مانند پرونده الکترونیک، تلاش کرده ایم پنل نسخه نویسی با امکانات کاربردی از جمله پیشنهاد اقلام تجویز شده، نسخ آماده، اقلام پرکابرد و ده ها ماژول کاربردی طراحی کنیم.
    در طول یک هفته کار با پنل نسخه نویسی قارد خواهید بود نسخه بیماران را کمتر از 20 ثانیه بنویسید و شناسه الکترونیک دریافت نمایید. امکان ارسال نسخه بصورت لینک برای بیماران و درج در سابقه اقلام تجویز شده بیمار بصورت خودکار وجود دارد.

  • بخش هایی شامل نتایج آزمایشگاهی و سابقه بیماران بهمراه معاینات، پرسشنامه ها، سابقه خدمات و... در پرونده الکترونیک بیماران بصورت پایه ای وجود دارد.
    با امکان اسناد پزشکی می توانید اسکن مدارک و اسناد بیماران را بهمراه فایل های مختلف در پرونده بیماران ذخیره و بایگانی کنید.
    نکته قابل توجه، امکان تعریف فیلد های مختلف برای پرونده ها توسط شما وجود دارد که می توانید بسته به نوع تخصص خود، آیتم های مختلفی را برای سیستم تعریف کنید. همچنین امکان فرمول نویسی برای فیلد های پرونده بیماران، از جمله امکانات بینظیر کیمیا آفیس می باشد.
    امکان نمودار گیری و گزارشگیری های چند وجهی از جمله کاربردی ترین ابزار های پرونده بیماران است که می توانید بر اساس پارامتر های مختلف، ارزیابی هایی برای بیماران داشته باشید.

  • علاوه بر نوبت دهی آنلاین و آفلاین، ماژول هایی شامل مدیریت پزشکان ارجاع دهنده، ثبت بازخورد و صدور گواهی های مختلف برای بیماران و سیستم درخواست مشاوره و ارسال پیامک نیز در کیمیا آفیس وجود دارد. بیماران شما می توانند بصورت آنلاین درخواست مشاوره ثبت کرده و بهمراه آن مدارک و اسناد مورد نیاز را ارسال کنند.

  • می توانید از کیمیا آفیس بعنوان سایت اختصاصی با دامنه های .Ir یا .Com و... با تمامی امکانات و ماژول ها با قالب و طراحی منحصر به فرد استفاده کرده و درگاه پرداخت متصل به حساب بانکی خود داشته باشید.
    در صورتی که سایت دارید، کیمیا آفیس بهترین گزینه برای افزودن ماژول هایی مثل نوبت دهی، پرونده، ثبت بازخورد و نتیجه و درخواست مشاوره است. کافیست ثبت نام کرده و با پشتیبانی در ارتباط باشید .

مرتبط با مدیریت مطب و کلینیک:

برای قیمت نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب، کیمیا آفیس این امکان را به شما می دهد تا با توجه به ماژول های مورد...

استفاده از نرم افزار تله مدیسین برای مطب و کلینیک یک ابزار نوین بسیار مناسب جهت ارائه خدمات سلامت و درمان می...

طراحی سایت کلینیک یکی از کانال های مهم در برقراری ارتباط با مشتری است. طراحی سایت کلینیک و درمانگاه دارای...

نصب و راه اندازی نرم افزار مطب آنلاین با هزینه بسیار کم و پشتیبان گیری خودکار و آپدیت های رایگان بهمراه...