نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی پوست و لیزر

نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی پوست و لیزر

مقدمه

در کلینیک های زیبایی چه خبر است؟ این سوالی است که اغلب افراد در پاسخ به آن می گویند "مراجعه روز افزون متقاضیان زیبایی."

کلینیک های زیبایی و پوست و لیزر جزو شلوغ ترین و پر مراجع ترین کلینیک ها هستند. عیان است که مدیریت این حجم از متقاضی در کلینیک های پوست و زیبایی کار راحتی نیست. یکی از ابزارهایی که در این راستا کمک زیادی به پزشکان و متخصصان می کند، نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی پوست و لیزر است. نرم افزاری که تشکیل پرونده الکترونیک، انجام امور مالی، نسخه نویسی، پیگیری تعداد مراجعات و طرح درمان متقاضیان تنها گوشه ای از قابلیت های آن است. مدیریت این مراکز به کمک نرم افزار مدیریت کلینیک کیمیا آفیس، به سادگی یک بشکن زدن خواهد بود! می خواهید بدانید چگونه؟ در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین نرم افزار مدیریت کلینیک پوست و لیزر.

رصد کردن پرونده الکترونیک بیماران در نرم افزار مدیریت کلینیک پوست و لیزر

از قابلیت های عالی نرم افزار مدیریت کلینیک پوست و لیزر می توان به قابلیت رصد کردن پرونده الکترونیک بیمار اشاره کرد. تصور کنید در حین انجام عمل جراحی در اتاق عمل هستید و یا در مسافرت هستید و باید خیلی فوری پرونده یکی از بیماران را بررسی کنید. در چنین شرایطی دسترسی به پرونده الکترونیک آن هم با تمام جزئیات سیر تا پیازش در گوشی همراه، لپ تاپ یا تبلت شما میسر خواهد بود. با چند کلیک ساده می توانید به پرونده الکترونیک بیماران در نرم افزار مدیریت کلینیک پوست و لیزر دسترسی داشته باشید.

سامان دادن به امور مالی کلینیک زیبایی با نرم افزار مدیریت کلینیک پوست و لیزر

کلینیک های زیبایی جزو پردرآمدترین مراکز پزشکی هستند و رسیدگی به امور مالی آن ها نیازمند دقت، سرعت و زمان زیادی است. با استفاده از نرم افزار مدیریت کلینیک پوست و لیزر می توان به سادگی به این امور مالی و حسابداری رسیدگی کرد. هوشمندسازی امور مالی، ثبت خودکار دریافتی ها، تعیین درصد پزشک و درصد کلینیک، تعیین سهم بیمار، تعیین سهم بیمه و ثبت تمامی هزینه ها از قابلیت های مهم این نرم افزار است.

نرم افزار مدیریت کلینیک پوست

ثبت تصاویر قبل و بعد بیمار در نرم افزار مدیریت کلینیک پوست و لیزر

ثبت و ذخیره سازی تصاویر مربوط به قبل و بعد بیمار در کلینیک های زیبایی، از واجبات است. کلینیک های زیبایی با این تصاویر می توانند تخصص، مهارت و تبحر پزشکان خود را در امور زیبایی اثبات کنند. اما نگهداری این حجم از تصاویر آن هم به صورت فیزیکی در پرونده بیماران کار راحتی نیست. با استفاده از نرم افزار مدیریت کلینیک پوست و لیزر می توان انبوهی از تصاویر قبل و بعد بیماران را ثبت و ذخیره نمود. بدین شکل می توان به سادگی چند کلیک تصاویر را استخراج کرد و کیفیت ارائه خدمات را ارتقا بخشید.

نوبت دهی آنلاین با نرم افزار مدیریت کلینیک پوست و لیزر

چنانچه برای وقت گرفتن از بهترین کلینیک های زیبایی تعلل کنید، ممکن است نوبت تان ماه ها عقب بیفتد. این در حالی است که به واسطه نرم افزار مدیریت کلینیک پوست و لیزر می توان به صورت آنلاین و بدون واسطه اقدام به گرفتن نوبت نمود. بدین شکل حجم زیادی از تماس ها کاهش پیدا می کند و متقاضیان می توانند با سرعت بیشتری نوبت بگیرند. این موضوع از ترافیک کاری درون مطب نیز می کاهد و باعث سرعت بخشیدن به امور کلینیک می شود.

نوبت دهی آنلاین در نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی.

کار کردن با نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی بدون نیاز به دانش تخصصی

محیط نرم افزار مدیریت کلینیک پوست و لیزر بسیار ساده و کاربر پسند است. استفاده از زبان فارسی در طراحی این نرم افزار کار پرسنل کلینیک اعم از دستیاران و منشی ها را راحت کرده است. یادگیری این نرم افزار بسیار راحت است و در کمترین زمان ممکن می توان کار کردن با آن را فرا گرفت.

امکان تعریف انواع خدمات زیبایی در نرم افزار مدیریت کلینیک پوست

در یک کلینیک زیبایی و پوست از انواع دستگاه های مختلف استفاده می شود. از دستگاه لیزر گرفته تا دستگاه پاکسازی پوست، دستگاه رادیو فرکانسی، دستگاه کرایولیپولیز و دستگاه اکسیژن تراپی. امکان تعریف این دستگاه ها در نرم افزار مدیریت کلینیک پوست و لیزر و شرح خدمات هر کدام همراه هزینه خدمات وجود دارد. تنوع خدمات در کلینیک زیبایی بسیار زیاد است و هیچ محدودیتی برای تعریف این خدمات در نرم افزار مدیریت کلینیک پوست و لیزر وجود ندارد.

تعریف خدمات زیبایی در نرم افزار مدیریت کلینیک پوست.

امکان ارسال فاکتور برای بیمار

از مهمترین قابلیت های نرم افزار مدیریت کلینیک پوست و لیزر می توان به امکان ارسال فاکتور برای بیمار اشاره کرد. شفاف سازی هزینه های مربوط به خدمات در یک کلینیک زیبایی اهمیت زیادی برای مراجعین دارد. بسیاری از مراجعین قبض ها و فاکتورهای کاغذی را گم می کنند و این موضوع می تواند برای آن ها دردسر ساز شود. وجود سیستم مدیریت فاکتورها در نرم افزار مدیریت کلینیک پوست و لیزر باعث شده تا بیماران بتوانند فاکتور مربوط به خدمات دریافتی را روی گوشی همراه خود داشته باشند. این موضوع از بی نظمی ها جلوگیری می کند.

کلام پایانی

نرم افزار مدیریت کلینیک پوست و لیزر کیمیا آفیس با ویژگی هایی چون ریسپانسیو بودن، سازگاری با انواع سیستم عامل ها، قابلیت ارائه پرونده الکترونیک، قابلیت تعریف انواع خدمات زیبایی همراه ریز هزینه ها، امکان اتصال به بیمه های پایه، امکان ارسال درخواست مشاوره آنلاین و شفاف سازی صورت های مالی، کمک زیادی به مدیریت کلینیک زیبایی می کند.

در نرم افزار کیمیا آفیس امکان تعریف سطوح دسترسی مختلف وجود دارد. شما می توانید تخفیفات را در این نرم افزار مشخص کنید، اطلاعات را از بانک داده قبلی تان به این نرم افزار وارد کنید، مدیریت چند کلینیک را به طور همزمان انجام دهید، از اطلاعات بیماران به صورت روزانه پشتیبان گیری کنید، طرح های اقساط تعریف کنید، گزارش کاملی از پرونده ها در اختیار داشته باشید و وقت ویزیت را به بیماران یادآوری کنید. برای دریافت نرم افزار کیمیا آفیس کافیست با کارشناسان ما در این مجموعه در تماس باشید.

پرسش خود را مطرح کنید:

CAPTCHA code