نرم افزار کلینیک آنلاین

نرم افزار کلینیک آنلاین

بروز مشکل در هیچ مرکز خدماتی دور از انتظار نیست و نیاز به انجام درست کارها در کمترین زمان ممکن، از ملزومات و شروط حیاتی فعالیت یک مطب یا کلینیک تخصصی به شمار می رود. این روزها، تامین نیازهای اولیه مراکز درمانی و رفع مشکلات موجود در مسیر اداره و مدیریت آنها بدون بهره گیری از نرم افزار مدیریت درمانگاه ناممکن و غیرقابل تصور است.

به همین دلیل، شرکت های طراحی و ساخت سامانه های نرم افزاری، اقدام به ارائه نرم افزارهای مدیریتی در شاخه سلامت کرده اند. نرم افزارهایی که از یک سو به منشی و پزشک در نوبت دهی و نسخه نویسی الکترونیک کمک می رسانند و از سوی دیگر مسئول پذیرش و صندوق را در کارهایی مانند تشکیل پرونده الکترونیک بیمار، دیجیتالی کردن اسناد و مدارک پزشکی بیماران و حسابداری خدمات ارائه شده یاری می کنند.

از میان این ابزارهای دیجیتال پرکاربرد در کلینیک ها و مطب ها، می توان از نرم افزار کلینیک و مطب کیمیا آفیس نام برد. این نرم افزار که قابلیت اجرا در دستگاه های دیجیتالی مختلف را دارد؛ با ویژگی ها و پنل های کاربردی و متنوع خود، کار اداره مراکز درمانی گوناگون از جمله درمانگاه ها و مطب های ساده، تخصصی، فوق تخصصی و خیریه و... را بسیار ساده می کند. در ادامه با این ابزار مدیریت کلینیک آنلاین بیشتر آشنا خواهیم شد.

نرم افزار کلینیک آنلاین

همراهی و مراقبت کامل از بیمار با نرم افزار مدیریت آنلاین کلینیک

نصب و استفاده از نرم افزار آنلاین مدیریت کلینیک و مطب به شما کمک می کند تا پایگاه داده بیماران خود را سازماندهی کنید. ثبت و بایگانی پرونده سلامت بیمار در قالب یک پرونده الکترونیک، فرآیند مدیریت و فراخوانی آن را به مراتب ساده تر و سریعتر خواهد کرد. در گذشته، از شماره پرونده تنها به عنوان یک نشانه برای یافتن پرونده ها استفاده می شد. اما امروزه هر شماره پرونده ثبت شده در نرم افزار مطب و کلینیک، به کلیدی جادویی برای مشاهده همه گزارش های خدمات ارائه شده به بیمار تبدیل شده است. همه فرآیندها پیش از حضور بیمار در کلینیک و از لحظه دریافت نوبت اینترنتی قابل رهگیری است.

تنها کافی است منشی یا مسئول پذیرش و حتی پزشک، این شماره را وارد نرم افزار کند تا در کسری از ثانیه به مشخصات هویتی بیماران، کلیه مدارک و تاریخچه پزشکی آنها و همچنین امور حسابداری و مالی مربوط به مراجعه ایشان دست پیدا کند. از این گذشته، ماژول مشاوره آنلاین نرم افزار به منظور فالو آپ بیمار و تا پس از بهبودی کامل و تکمیل دوره درمان، در اختیار پزشک و بیمار خواهد بود.

 

جهت دریافت دمو یا سفارش نرم افزار درمانگاه، مطب یا نسخه نویسی کافیست با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس پشتیبانی: 09384487404 | 05632422904

موارد کاربرد نرم افزار کلینیک کیمیا آفیس

از نرم افزار آنلاین کلینیک و مطب کیمیا آفیس می توانید برای مدیریت انواع مراکز درمانی بهره بگیرید. پنل ها و ماژول های این نرم افزار به گونه ای طراحی شده و توسعه یافته اند که با کمک آن می توان فعالیت گستره وسیعی از مراکز خدمات درمانی را بهبود داد. شماری از کاربردهای این نرم افزار عبارتند از:

  • مدیریت کلینیک زیبایی
  • گرداندن مطب روانشناسی
  • اداره و مدیریت مطب تغذیه
  • مدیریت مطب اطفال و کودکان
  • مدیریت و پیگیری فعالیت درمانگاه ارتوپدی
  • اتصال واحدهای مختلف مراکز توانبخشی و کلینیک های فیزیوتراپی
  • اداره درمانگاه و مطب زنان و زایمان و یکپارچه سازی فعالیت واحدهای گوناگون مرتبط با این کلینیک ها

 

رفع خطاهای پزشکی و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار

در شرایط اضطراری یا اپیدمی ها و حتی موارد عادی، گاهی ممکن است در اثر خستگی مفرط پزشک، نابه سامانی درمانگاه، شلوغی و فشردگی برنامه خدمات رسانی کلینیک و... خطایی در ارائه خدمات و تجویزها پدید آید. پس چه بهتر که از همان آغاز، با همراهی و هوشیاری بیمار و به کمک نرم افزار مدیریت آنلاین درمانگاه و مطب جلوی این رخدادها و حوادث ناگوار بعدی گرفته شود.

نرم افزار کلینیک آنلاین کیمیا آفیس وظیفه نظارت بر خطاهای پزشکی و کاهش آنها را بر عهده دارد. این نرم افزار با تکیه بر داده های از پیش تعیین شده مانند لیست اقلام پرکاربرد تجویزها و داروها و همچنین انجام محاسبات خودکار مانند محاسبه سن بیمار و تاریخچه معاینات، از بروز خطای پزشک در هنگام نسخه نویسی جلوگیری می کند. همچنین برآوردهای درست زمانی، محاسبه تاریخ دقیق حضور پزشک در مطب و تعیین مدت زمان ویزیت بیمار، مانع برهم خوردن برنامه نوبت ها و نظم مرکز درمانی خواهد شد. در نتیجه، به طور مستقیم باعث کاهش اشتباهات منشی ها می شود و به طور غیرمستقیم، خطای پزشکان را حتی کمتر هم می کند.

 

مهمترین امکانات نرم افزار مدیریت کلینیک آنلاین و برخی از ماژول های رایگان

نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب آنلاین با پیشرفت و آپدیت دائمی و تغییر و توسعه پا به پای نیاز مراکز درمانی، می تواند بازوهای درمانگری را در پیشبرد اهدافشان یاری کنند. بدلیل پشتیبانی هزار کاربر در یک پلتفرم با قیمت بسیار پایین و برخی از ماژول های رایگان. مهمترین قابلیت های نرم افزار کلینیک کیمیا آفیس که آن را برای مدیریت آنلاین کلینیک زیبایی و دیگر درمانگاه ها و مطب ها مناسب کرده است عبارتند از:

  1. نوبت دهی خودکار و رزرو آنلاین نوبت
  2. نسخه نویسی الکترونیک و تحویل مستقیم نسخه دیجیتال به بیمار
  3. سازگاری با ابزارهای گوناگون و قابلیت اجرا در انواع سیستم عامل ها
  4. اتصال به درگاه پرداخت بانکی برای پرداخت هزینه همه خدمات ارائه شده به صورت آنی
  5. امکان ثبت و بایگانی کلیه مدارک و اسناد پزشکی بیماران به صورت فایل های نوشتاری و تصویری
  6. قابلیت ذخیره و بکاپ گیری داده ها در فضای ابری سامانه برای دسترسی سیار و بدون زمان به آنها
  7. داشتن ماژول مشاوره آنلاین برای مشاوره مستقیم و غیرحضوری بیمار با پزشک در ساعات غیرکاری
  8. اتصال به سازمان های بیمه گر و جستجوی کد ملی برای استعلام سریع وضعیت بیمه مراجعه کنندگان
  9. ماژول اختصاصی مشاوره برای رفع مشکلات فنی احتمالی هنگام کار با نرم افزار مدیریت آنلاین درمانگاه
  10. طراحی و ارسال فرم های پرسشنامه الکترونیکی برای بیماران به منظور پیگیری بهتر وضعیت سلامتی آنها و روند درمانشان
  11. مدیریت بهتر پرسنل با تعیین سطوح دسترسی گوناگون برای آنها هنگام استفاده از سامانه مدیریت الکترونیکی درمانگاه
  12. داشتن لیست اقلام پرکاربرد دارویی و تشخیص ها برای افزایش سرعت نسخه نویسی، تعیین تشخیص پزشکی و تجویز دارو

 

گزارشگیری غیرمستقیم از سامانه الکترونیک؛ نظارت مستقیم بر فعالیت کارکنان کلینیک

ثبت و ذخیره داده ها در بایگانی یک مطب یا کلینیک تنها مربوط به بیماران نیست. یکی از مهمترین فاکتورها برای نظم دهی بیشتر به فعالیت کلینیک ها و مدیریت بهتر نیروهای متخصص، شاغلان ستادی یا کارکنان اداری آن، آگاهی از شیوه کار این افراد است.

مدیریت آنلاین مراکز بهداشتی این امکان را فراهم آورده است تا داده های مربوط به فعالیت این افراد نیز به شکلی دقیقتر به ثبت برسد. ثبت و دسته بندی دقیق این اطلاعات در نرم افزار کلینیک و مطب کیمیا آفیس و همچنین امکان دسترسی سریع به آنها، می تواند کمک بزرگی در راستای ارزیابی دقیق تر بازده کاری پرسنل کلینیک یا مطب باشد.

این ابزار مدیریت الکترونیک مطب، امکان مشاهده تاریخچه ورود و فعالیت کاربران مختلف به سیستم را به شکل جدول برای شما فراهم می کند. در این جدول، سابقه ورود هر کاربر به سامانه و دسترسی او به سیستم براساس نام کاربر، آی پی دستگاه مورد استفاده او و همچنین تاریخ و ساعت ورود وی به نرم افزار قابل ثبت و مشاهده است. به این ترتیب افزون بر گزارش های مستقیم کارکنان، به کمک این ماژول می توان گزارش های غیرمستقیم و بیشتری از سیستم دریافت کرد.

در پایان لازم به یادآوری است، تشکیل آنی پرونده بیمار، اسکن آسان مدارک پزشکی، بایگانی دقیق و فراخوانی سریع پرونده و حفظ محرمانگی اطلاعات بیمار با استفاده از نرم افزارهای مدیریت پزشکی در کنار حفظ نظم کلینیک و ارتقا کیفیت مراقبت های درمانی به افزایش رضایت مراجعه کنندگان خواهد انجامید. برای دریافت دموی رایگان نرم افزار کیمیا آفیس و بهره گیری از امکانات آن می توانید همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید.

جهت دریافت دمو یا سفارش نرم افزار درمانگاه، مطب یا نسخه نویسی کافیست با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس پشتیبانی: 09384487404 | 05632422904

پرسش خود را مطرح کنید:

CAPTCHA code