قیمت نرم افزار مدیریت مطب

قیمت نرم افزار مدیریت مطب

کسب وکارهای کشور در سال های اخیر با دو تغییر مهم دست و پنجه نرم می کنند. دگرگونی اول حرکت به سمت استفاده بیشتر از ابزارهای پیشرفته و نرم افزاری است. تغییر دوم نیز چالش های اقتصادی است که قیمت را به یک فاکتور مهم در تصمیم گیری برای هزینه های کسب وکار و زندگی بدل کرده است. امروز دیگر در همه مشاغل و بنگاه های اقتصادی، شیوه مدیریت سنتی و فرآیندهای مرتبط با آن، رنگ باخته اند و در حال جایگزینی با همتایان مدرن و هوشمند خود هستند. پزشکان و مدیران بخش درمان نیز همگام با این تغییرات تحول آفرین، به سمت استفاده بیشتر از نرم افزارهای مدیریت درمان حرکت کرده اند. آنها به این واقعیت مهم پی برده اند که برای به حداکثر رساندن منافع اقتصادی مطب، کلینیک، درمانگاه یا دیگر مراکز درمانی و همچنین حفظ حالت مطلوب درآمدی آنها، باید نرم افزاری را تهیه کنند که همزمان، بهترین ابزار دستیابی به اهداف شان باشد؛ بالاترین ارزش آفرینی را در زمینه تخصصی شان در پی داشته باشد و نوید کوتاهترین زمان بازگشت سرمایه را نیز بدهد. اما چنین ابزارهایی چگونه کار می کنند و چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟ در این مطلب قصد داریم به این پرسش ها و مساله مهم قیمت نرم افزار مدیریت مطب و شاخصه های تاثیر گذار بر آن بپردازیم.

رابطه قیمت نرم افزار مدیریت مطب با کیفیت آن

عوامل متعددی بر قیمت گذاری یک نرم افزار مدیریت مطب اثرگذارند و به طور قطع یکی از آن ها میزان امکاناتی است که نرم افزار ارائه می کند. به این ترتیب تصور عموم بر این است که هر چه نرم افزاری گران تر باشد، امکانات بیشتری دارد و یا کیفیت بالاتری را عرضه می کند. در واقعیت و در دنیای نرم افزارها، این موضوع و طرز تفکر درست نیست.

به عنوان مثال، اگر کلینیک و مطبی بخواهد نرم افزار را روی شبکه داخلی خود پیاده سازی کند و از زیرساخت ابری توسعه دهنده استفاده نکند، احتمالا هزینه به مراتب بیشتری پرداخت خواهد کرد. در مثالی که مطرح شد به خوبی می توان دید، هرکدام از روش های اجرا و استقرار نرم افزارها مزیت های خاص خود را دارد و صرفا نیاز و اولویت های مرکز درمانی یا پزشک است که مشخص می کند کدام روش برای آن مرکز خاص بهتر است.

نرم افزار مدیریت مطب کیمیا آفیس؛ پرداخت متناسب با نیاز

قیمت نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب کیمیا آفیس انعطاف بالایی دارد و این امکان را به شما می دهد تا با توجه به میزان و نوع نیاز کلینیک یا مطب خود و هزینه مورد نظرتان برای استفاده از این دستیار هوشمند پزشکی، آن را تهیه کنید. ماژول های کیمیا آفیس به شکل جداگانه نیز قابل تهیه هستند و ضرورتی ندارد که برای استفاده بخشی از امکانات، هزینه نسخه کامل نرم افزار را پرداخت کنید. به همین دلیل می توانید هزینه های مطب، کلینیک یا درمانگاه خود را به‎گونه ای کاملا بهینه مدیریت کنید. در این بخش به طور مختصر به برخی ماژول های مهم، پرکاربرد و محبوب نرم افزار درمانگاه و مطب کیمیا آفیس اشاره خواهیم داشت.

ماژول پذیرش و نوبت دهی؛ سرویسی که ارزش هزینه دارد

این ماژول که به طور جداگانه قابل تهیه است در مدیریت زمان بندی مراجعان و بیماران، همه فن حریف است. نظم بخشیدن به برنامه پزشک (پزشکان) و متخصصان کلینیک، کمک به منشی (ها) و مسئول پذیرش در سرعت دادن به روند نوبت دهی و پذیرش، دسترسی و سهولت بیشتر برای متقاضیان نوبت و بیماران به همراه ارسال پیامک یادآور زمان نوبت، بخشی از کاربرد و عملکرد این پنل است.

هر مراجعه کننده که تقاضای استفاده از خدمات مطب و کلینیک را دارد، می تواند با ارائه کد ملی خود به سرعت توسط مسئول پذیرش ثبت شود. این پنل به سرویس های بیمه متصل است و در لحظه، نوع بیمه بیمار و وضعیت استحقاقی وی را استعلام می کند. اگر بیمار پیش تر به این مرکز درمانی مراجعه کرده باشد، پرونده پزشکی و اطلاعات مراجعات قبلی نیز با وارد کردن کد ملی در دسترس خواهد بود. لازم به ذکر است که دسترسی به پرونده و اسناد و مدارک پزشکی مراجعان و بیماران هر مرکز، برای هر اپراتور نرم افزار محدود است و با صلاحدید پزشک و مدیریت کلینیک برای هر کاربر تعیین می شود. 

جهت دریافت دمو یا سفارش نرم افزار درمانگاه، مطب یا نسخه نویسی کافیست ثبت نام کنید

در پنل نوبت دهی می توان از فواید نوبت دهی آنلاین نیز بهره مند شد. دسترس پذیری و سهولت دریافت نوبت برای مراجعه کنندگان، حجم کاری پرسنل مرکز درمانی را نیز کاهش می دهد. 

تنظیم یادآور نوبت، ویژگی دیگری است که به حفظ نظم و کاهش هدررفت زمانی مطب و کلینیک یاری می رساند. با فعالسازی آن، پیامک هایی برای یادآوری نوبت به افرادی که نوبت خدمات خود را از پیش رزرو کرده اند ارسال می شود تا زمان مراجعه به مطب برای ویزیت و دریافت دیگر خدمات را فراموش نکنند.

ماژول درگاه پرداخت؛ امنیت حسابداری، اطمینان از وفاداری

با فعال کردن سیستم نوبت دهی آنلاین در پنل پذیرش، رزرو نوبت برای بیماران ساده تر می شود اما، این سهولت می تواند مانند شمشیر دولبه عمل کند. از یک سو، حجم کاری پرسنل پذیرش را کاهش دهد و فرآیند نوبت گیری بیمار را آسان کند و ازسوی دیگر، تعهد بیماران را به مراکز خدمت دهی کاهش دهد. به طور مثال ممکن است به راحتی از چند مطب و کلینیک نوبت دریافت کنند و بدون کنسل کردن نوبت، در مرکز درمانی حاضر نشوند. با این کار، نظم مراجعات مختل می شود و پزشک و کلینیک نیز متحمل خسارت مالی خواهند شد. وجود درگاه پرداخت می تواند از چنین مواردی جلوگیری کند و تعهد بیمار را به نوبت دریافت شده افزایش دهد. همچنین وجود درگاه پرداخت کمک می کند تا از ازدحام در باجه پذیرش یا صندوق درمانگاه و مطب کاسته شود.

تراکنش هایی که در درگاه پرداخت انجام می گیرد به طور خودکار در صورت های مالی و حسابداری مطب افزوده می شود. تهیه گزارش های مالی به صورت دوره ای نیز در این روش ساده تر خواهد بود و هزینه زمانی مدیریت را کاهش می دهد.

ماژول پرونده الکترونیک سلامت بیماران

ثبت داده های بیماران، درمان و داروهای دریافت شده در مراجعات پیشین، اطلاعات تکمیلی در خصوص شرایط ویژه آنها، همگی در ماژول پرونده الکترونیک سلامت بیماران پیاده سازی شده است. با استفاده از این پنل، پزشک و مدیران می توانند بر اساس برچسب های اختصاصی تعریف شده، گزارش های مختلفی را از داده های مراجعان به دست آورند. پیوست اسناد پزشکی شامل نتایج آزمایش ها، رادیوگرافی ها، سی تی اسکن ها و توضیحات پزشک در پرونده سلامت بیماران امکان پذیر است. داشتن اطلاعات بیشتر و دسته بندی شده از جزئیات درمان بیماران در پرونده سلامت ایشان، باعث می شود تا پزشک تشخیص بهتر و دقیق تری داشته باشد و درمان موثرتری تجویز کند.

چگونه مناسب بودن قیمت نرم افزار مدیریت مطب را ارزیابی کنیم؟

غالب ارائه کنندگان نرم افزار نسخه آزمایشی یا دمو را در اختیار کاربران قرار می دهند. نسخه موقت نرم افزار، دو کارکرد مهم دارد. هم به کاربران کمک می کند تا با قابلیت های این ابزار هوشمند و محیط آن بیشتر آشنا شوند و کارایی و شیوه کار با ماژول ها و پنل های آن را در شرایط واقعی بررسی کنند. هم اینکه مرحله مهم ارزیابی قیمت نرم افزار مدیریت مطب و تصمیم گیری نهایی را برای مدیران مطب و کلینیک آسان می کند. بنابراین اگر نرم افزار مناسب با نیازهای کاربر نباشد یا هزینه آن با محاسبات مالی و میزان درآمد مطب همخوانی نداشته باشد، معمولا در نسخه دمو و آزمایشی مشخص خواهد شد.

برای بررسی کارکرد و آگاهی از قیمت نرم افزار مطب و کلینیک کیمیا آفیس، می توانید با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید تا پس از ثبت نام، نسخه های آزمایشی برای شما فعال شود. همه فرآیندها و فعالیت های آنلاین و آفلاین شما در کیمیا آفیس پشتیبانی می شود. همچنین برای نهایی سازی خرید نرم افزار مدیریت مطب و مهاجرت به کیمیا آفیس می توانید داده های خود را از نرم افزارهای دیگر خروجی گرفته و در نرم افزار کیمیا آفیس وارد کنید. 

همچنین در صورتی که بخواهید از پکیج جامع استفاده کنید می توانید به پنل های فرم ساز و مشاوره آنلاین و حتی طراحی سایت اختصاصی دسترسی داشته باشید. با تهیه پکیج جامع تجربه کاربری مرکز درمانی یکپارچه تر خواهد شد و حداکثر هماهنگی وجود خواهد داشت. 

جهت دریافت دمو یا سفارش نرم افزار درمانگاه، مطب یا نسخه نویسی کافیست ثبت نام کنید

پرسش خود را مطرح کنید:

CAPTCHA code