نحوه پذیرش بیمار در نرم افزار مدیریت مطب کیمیا

نحوه پذیرش بیمار در نرم افزار مدیریت مطب کیمیا

با توجه به این که روند پذیرش بیمار نیاز به ثبت مشخصات هویتی و زمان بر می باشد، در سامانه کیمیا آفیس امکانی را فراهم کرده ایم که سیستم پذیرش بتواند تنها با دریافت کد ملی، سایر مشخصات بیمار را تکمیل نماید. در این مقاله قصد داریم جزئیات پذیرش بیمار در نرم افزار مدیریت مطب کیمیا آفیس را بررسی کنیم:

استعلام بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت:

در قسمت پذیرش بیماران پنل کیمیا آفیس، تنها با وارد کردن کد ملی مشخصات هویتی بیمار بصورت خودکار تکمیل شده و نیازی به ثبت سایر مشخصات نمی باشد. این عملیات در حالی است که استعلام بیمه (تامین اجتماعی یا بیمه سلامت) بصورت خودکار با یک کلیک در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. برای بیماران فاقد بیمه یا اتباع سایر کشور ها، میتوان مشخصات آنهارا ثبت و پذیرش کرد.

با پذیرش هر بیمار به صورت خودکار مشخصات وی به لیست بیماران مطب افزوده می شود و برای هر بیمار پرونده ی الکترونیک ایجاد می شود و در صورتی که بیمار مدنظر دارای پرونده می باشد، تمامی داده های پذیرش در پرونده ی خودش بروزرسانی می شود.

 

هزینه های پذیرش:

به هنگام پذیرش بیمار امکان ثبت هزینه ویزیت وجود دارد که شامل مبلغ ویزیت، سهم بیمه و سهم بیمار است. همچنین برای آن دسته از مراکزی که بیمار به دفعات زیادی مراجعه می کند یا نیاز به مدیریت مالی و تراکنش ها می باشد، امکان اعمال تخفیف به صورت درصدی با تاریخ انقضا فراهم می باشد که تمامی این موارد قابل گزارشگیری می باشد.

با هر خدمتی که به بیمار ارائه می شود، قابلیت تعیین سهم بیمه، سهم سازمان و مبلغ کل می باشد که این پارامتر ها بصورت خودکار بر اساس هزینه های تعریف شده (مشخصات پزشک-> منو عملیات-> هزینه های ویزیت) تکمیل شده و بهنگام پذیرش قابل ویرایش می باشد.

جهت استفاده از سیستم مدیریت مطب کیمیا آفیس، از قسمت ثبت نام اقدام نمایید، همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

پرسش خود را مطرح کنید:

CAPTCHA code