سیستم مدیریت محتوا کیمیا آفیس

سیستم مدیریت محتوا کیمیا آفیس

همانطور که می دانید یکی از راه های مدیریت مطالب و محتوای وب سایت ها به خصوص وب سایت های تخصصی، سیستم مدیریت محتوا می باشد. از طرفی، پیشرفت یک سامانه مستلزم داشتن برنامه ریزی و مدیریت جامع است. بنابراین، قصد داریم در این مقاله سیستم مدیریت محتوا کیمیا آفیس را بررسی کنیم. با استفاده از سیستم مدیریت محتوا، می‌توان انتشار، ویرایش، سازماندهی، حذف و نگهداری مقاله ها را انجام داد.

سیستم مدیریت محتوا کیمیا آفیس

سیستم مدیریت محتوا کیمیا آفیس جهت ثبت اعلامیه ها، مطالب، صفحات اصلی کلینیک ها، همچنین پل ارتباطی شما با تمامی بازدیدکنندگان از کلینیک یا درمانگاه شما می باشد.

با استفاده از این سیستم می توانید مطالب اختصاصی متناسب با مطب یا کلینیک را منتشر کنید. این سیستم به شما این امکان را می دهد تا به سهولت و آسانی مطالبی را درج کنید و آن ها را در حالت پیش نویس قرار دهید تا بتوانید با برنامه ریزی دقیق، این مطالب را در تاریخ های معین منتشر کنید. همچنین محیط کاربری این سیستم مشابه نرم افزار ورد ویندوز می باشد تا کاربران بتوانند به راحتی با آن کار کنند و محتواهای جدیدی را ارائه دهند.

از جمله مزایای سیستم مدیریت محتوا کیمیا آفیس، ثبت مطالب متناسب با بیماری های شایع و تخصص شما می باشد. روش کار در این بخش بدین صورت است که پس از ویزیت بیمار توسط پزشک، سامانه می تواند به صورت خودکار مقاله متناسب با نوع بیماری را به فرد پیامک کند. از جمله فواید این بخش آگاهی بیشتر بیمار از نوع بیماری خود، کاهش اتلاف وقت پزشک برای ارائه توضیحات و افزایش تعداد ویزیت بیماران می باشد. همانطور که اشاره کردیم، مقالات ثبت شده در سیستم، قابلیت حذف و ویرایش دارند تا کاربر سایت بتواند به راحتی خطاهای موجود را رفع کند تا محتوای درستی به دست بیماران و دیگر کاربران سایت برسد.

از دیگر امکانات این سیستم، درج دسته بندی برای مقالات می باشد. با استفاده از این بخش می توانید مقالات را دسته بندی کنید تا در طی مدت طولانی محتوایی جامع و برنامه ریزی شده در دست داشته باشید. همچنین ارائه ی لیستی از مطالب منتشر شده به مدیر سایت این امکان را می دهد تا به تمامی مطالب دسترسی داشته باشد و در صورت ایجاد تغییر بدون هیچ گونه نگرانی مطالب را ویرایش نماید.

برای ایجاد مطالب جدید در سیستم، کاربر باید علاوه بر موضوع و محتوا، چکیده ای از متن را قرار دهد. این چکیده می تواند بیانگر محتوای کل مقاله در چند سطر باشد. علاوه بر این، افزودن برچسب به مقالات سایت به مدیر سایت این امکان را می دهد تا کاربران بیشتری از سایت وی بازدید کنند.

همچنین هنگام ثبت مطالب جدید در سیستم، مدیر سایت میتواند امکان دریافت نظر از کاربران را فعال کند. در این صورت مدیر سایت با آگاهی از نیاز کاربران می توان برنامه ریزی جهت ارائه ی محتواها را داشته باشد تا مطالبی متناسب با نیاز بیماران منتشر کند.

همانطور که اشاره کردیم سیستم مدیریت محتوا یکی از نیاز های اساسی کلینیک ها و مراکز درمانی می باشد تا به وسیله ی آن بتوان اخبار و اعلامیه ها را به بیماران و مراجعین منتقل کرد. همچنین با استفاده از این سیستم می توانید لیست خدمات ارائه شده به بیماران و معرفی پزشکان مرکز خود را داشته باشید.

ما در سامانه مدیریت مطب کیمیا آفیس سعی کرده ایم پنل مدیریت محتوا را در کنار پنل نسخه نویسی و پرونده الکترونیک به صورت یکپارچه قرار دهیم تا همکاران شما بتوانند با یک حساب کاربری مدیریت جامعی بر مطب داشته باشند.

برای دریافت سیستم مدیریت محتوای کیمیا آفیس از صفحه ی ثبت نام با پشتیبانی کیمیا آفیس در ارتباط باشید.

 

پرسش خود را مطرح کنید:

CAPTCHA code