سیستم مشاوره غیر حضوری

سیستم مشاوره غیر حضوری

امروزه با توجه به الکترونیکی شدن بسیاری از امور پزشکی از جمله نوبت دهی، ویزیت و پذیرش آنلاین بیماران دیگر نیاز به حضور بیمار در مطب ها و مراکز درمانی نیست که این خود سبب کاهش اتلاف وقت بیماران و ازدحام جمعیت در مطب ها می شود. یکی دیگر از ماژول های پرکاربرد در این زمینه سیستم درخواست مشاوره آنلاین پزشکان می باشد که قصد داریم در این مقاله جزئیات این ماژول را بررسی کنیم. همانطور که می دانید سیستم مشاوره آنلاین می تواند با جلوگیری از رفت و آمد مداوم بیماران به مطب، به بهبود روند مدیریت این مراکز نیز کمک کند.

چرا سیستم مشاوره آنلاین کیمیا آفیس؟

همانطور که اشاره شد بحث الکترونیکی شدن امور مربوط به مطب میتواند بخش بزرگی از مشکلات مدیریتی این مراکز را بهبود بخشد. از طرفی با استفاده از ماژول درخواست مشاوره آنلاین، بیماران می توانند سوالات و هم چنین مدارکی که پزشک به آن ها نیاز دارد را به اشتراک بگذارند. این مدارک می تواند شامل کلیه ی آزمایشات و اسناد بیمار باشد.

از دیگر ویژگی های این سیستم تعیین مبلغ دریافت مشاوره از بیماران است که پزشک می تواند با درگاه پرداخت اختصاصی این مبالغ را دریافت نماید و یا مشاوره رایگان در اختیار بیماران قرار دهد. از طرفی بیمار به هنگام ثبت درخواست میتواند رزومه ی پزشک مورد نظر را مشاهده نماید و در صورت تایید، درخواست خود را ثبت نماید.

همچنین درخواستی که توسط بیمار ثبت شده است داخل پنل کیمیا آفیس برای پزشک قابل مشاهده است و پزشک محترم می تواند پاسخ به این درخواست را از طریق پنل به بیمار ارسال کند. بیمار با دریافت پیامک حاوی اطلاعات مربوط به درخواست خود میتواند با ورود دو مرحله ای به سامانه نتیجه ی درخواست خود را مشاهده کند.

پزشک محترم جهت دریافت پنل سامانه مدیریت مطب کیمیا آفیس از صفحه ثبت نام اقدام نمایید. پشتیبانی گروه کیمیا در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

 

پرسش خود را مطرح کنید:

CAPTCHA code