قیمت نرم افزار کلینیک و مطب

قیمت نرم افزار کلینیک و مطب

پزشکان در حرفه خود باید به اموری غیر از طبابت نیز بپردازند. این امور شامل مدیریت مطب، کلینیک و یا مرکز درمانی است و ابعاد مختلفی از مدیریت زمان تا امور حسابداری را در بر می گیرد. نرم افزارهای متفاوتی برای صرفه جویی زمانی و کمک به این امور در بازار نرم افزار های مدیریتی وجود دارد؛ اما، قیمت نرم افزار کلینیک و مطب یکی از شاخصه های مهم در انتخاب بهترین نرم افزار است. افزون بر گستردگی امکانات و قابلیت های نرم افزاری مورد نیاز هر واحد درمانی، شاخصه های دیگری در تعیین قیمت نرم افزارهای پزشکی اثرگذار است. در این مقاله به مواردی می پردازیم که اگر در هنگام تهیه و استقرار نرم افزار درمانگاه و مطب به آن توجه کنید، بیشترین ارزش در برابر خرید را دریافت خواهید کرد.

نرم افزار کلینیک و مطب

قیمت نرم افزار کلینیک و مطب نشانگر مطلوبیت نرم افزار نیست

تصور غلط رایجی وجود دارد که اگر محصولی گران تر باشد، لزوما تجربه کاربری خوشایندتری برای خریداران آن ایجاد خواهد کرد. متاسفانه همه ما گاهی در این دام می افتیم و بدون توجه به تطابق نیازهایمان با محصولی که تهیه کرده ایم، هزینه بیشتری پرداخت می کنیم. چنین رفتار اشتباهی ممکن است ناشی از ناآگاهی باشد و برای اقلام غیرضروری، خدشه ای وارد نکند؛ اما در خصوص تهیه یک نرم افزار درمانگاه که قرار است دستیار مدیریتی شما باشد چه؟ آیا قیمت نرم افزار کلینیک و مطب معیار خوبی برای قضاوت کارکرد آن خواهد بود؟

فارغ از ماژول ها و بخش های تخصصی هر نرم افزار، قابلیت هایی وجود دارد که باید در این نرم افزارها به صورت عمومی وجود داشته باشد تا از ارزندگی آن نزد کاربر نکاهد. فارغ از زمینه ای که از نرم افزار در آن استفاده می شود، مشخصه هایی برای نرم افزار مطب و کلینیک مناسب وجود دارد که در لیست زیر شماری از آن ها را مشاهده می کنید.

  • رابط کاربری ساده
  • تیم پشتیبانی خوب 
  • پایداری و قابلیت اطمینان
  • سهولت در پشتیبان گیری و جابجایی داده ها
  • امکان استفاده در پلتفرم های مختلف موبایل و دسکتاپ

 

عوامل موثر در قیمت نرم افزار مطب و کلینیک

اگر بخواهیم نگاهی کلی بر عوامل موثر در قیمت نرم افزار مطب و کلینیک داشته باشیم، موارد زیر کلیدی به حساب می روند:

  1. تعداد و تنوع ماژول ها: 

هر ماژول قادر است تا کار یا کارهای مشخصی را به انجام برساند. به طور مثال، در یک ماژول می توان اطلاعات بیمار را درج کرد و استعلامات استحقاقی بیمه ای آن را دریافت کرد. این ماژول در نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک کیمیا آفیس، ماژول پذیرش نامیده می شود. بسته به اینکه هر عنوان نرم افزار چند ماژول در دل خود دارد می تواند بر قیمت اثرگذار باشد.

جهت دریافت دمو یا سفارش نرم افزار درمانگاه، مطب یا نسخه نویسی کافیست با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس پشتیبانی: 09384487404 | 05632422904

نرم افزارهایی که در عرضه ماژول های متنوع بر اساس نیاز مشتری انعطاف دارند، برای مشتریان به صرفه تر خواهند بود. زیرا مشتری فقط برای ماژول هایی که قصد استفاده از آن ها را دارد پول می پردازد. از دیگر ماژول های نرم افزار کیمیا آفیس می توان به ماژول های درمانی و مالی شامل نسخه نویسی آنلاین، ماژول حسابداری، ماژول نوبت دهی آنلاین و ماژول مشاوره یا درخواست ویزیت آنلاین اشاره کرد.

  1. شیوه استقرار و بکارگیری: 

نرم افزارهای مدیریت مطب و کلینیک در حال حاضر در سه دسته می توانند تقسیم بندی شوند:

  • دسته نخست کاملا آفلاین هستند و پس از خریداری و نصب، معمولا پشتیبانی خاصی دریافت نخواهید کرد. 
  • نرم افزارهای دسته دوم کاملا ابری هستند و هیچ پردازشی در سمت کاربر انجام نمی شود. به بیان دقیق تر، اطلاعات به شکل مستقیم با سرور ارائه دهنده نرم افزار رد و بدل می شود. این روش مزیت و معایب خود را دارد و پشتیبانی خوبی دریافت می کند. ضمن اینکه در نرم افزارهای مبتنی بر پردازش ابری به روزرسانی ها به سادگی انجام می گیرد. 
  • نرم افزارهای مدیریت پزشکی دسته سوم نیز بر روی سرورهای شخصی پیاده سازی می شوند. در این ابزارهای کمک مدیریتی، اطلاعات میان کاربران تحت شبکه و سرور مشتری رد و بدل خواهد شد. پشتیبانی معمولا در این حالت نیاز به هزینه و زمان بیشتری دارد و به روزرسانی ها به سادگی حالت دوم نخواهد بود. 

قیمت نرم افزار مطب و کلینیک بسته به سه حالتی که ذکر شد متفاوت است و کاربران می توانند یکی از روش های دو یا سه را بسته به اهمیت اطلاعات و گستردگی مرکز درمانی تحت نظر خود انتخاب کنند.

  1. تعداد کاربران نرم افزار:

بسته به اینکه چند اپراتور با نرم افزار تعامل داشته باشند، پیاده سازی سامانه نرم افزاری متفاوت خواهد بود. همچنین، کاربران بسته به نقشی که در مرکز درمانی دارند، نیاز به دسترسی های متفاوتی خواهند داشت. این مساله پیچیدگی های فنی توسعه نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب را افزایش می دهد. کیمیا آفیس در این زمینه نیز حداکثر آزادی عمل را به کاربران ارائه می کند و امکان تعامل بیش از یک کاربر با نرم افزار و دسترسی های مشخص برای هر کاربر را فراهم می کند.

نرم افزار کلینیک

چرا وجود نسخه آزمایشی نرم افزار اهمیت دارد؟

تا اینجا، شاخص های افزایش و کاهش قیمت نرم افزار کلینیک و مطب را به شما معرفی کردیم. اما دانستن این شاخص ها برای انتخاب گزینه نهایی کافی نیست. پس از آنکه بررسی خود را از نیازهای مطب، کلینیک و یا مرکز درمانی، انجام دادید و بر اساس آن به مقایسه محصولات مرتبط پرداختید، به دریافت نسخه رایگان نرم افزار مطب و کلینیک اقدام کنید. بسیار مهم است دقت داشته باشید که سریعا فرآیندهای خود را به روش جدید و منطبق با نرم افزار تغییر ندهید. 

نرم افزاری که به شما اجازه استفاده از نسخه رایگان را می دهد، از محصول خود اطمینان بیشتری دارد. در صورتی که ادعای ارائه کنندگان آن اشتباه باشد و یا در نیازسنجی خود برای محصول اشتباه کرده باشید، تنها هزینه شما هزینه فرصت و زمانی خواهد بود. به همین دلیل کیمیا آفیس به شما اجازه می دهد تا یک ماه به صورت رایگان از امکانات پکیج پایه نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک به شکل رایگان بهره ببرید. سپس، در صورت رضایت از تست محصول در شرایط واقعی، اقدام به پرداخت هزینه بکنید. 

فارغ از کارکرد امکانات نرم افزاری و پایداری سرویس دهی در سطح بالا، نکات تعیین کننده دیگری خارج از فضای نرم افزار وجود دارد. پشتیبانی و همراهی شما در مسیر استقرار یا مهاجرت به سیستم نرم افزاری جدید توسط تیم پشتیبانی نرم افزار. تیم پشتیبانی کیمیا آفیس به سرعت به مشکلات کاربران رسیدگی خواهد کرد. همچنین هنگام تهیه نرم افزار در صورتی که پکیج شما شامل ماژول های سفارشی باشد، پشتیبانی اختصاصی دریافت خواهید کرد. 

فراموش نکنید که تجربه شما از دوره آزمایشی محصول، اطلاعات شما را از کارکرد و ارزندگی محصول آشکار می کند.

تفاوت قیمت پکیج های پایه و جامع نرم افزارهای مدیریت مرکز پزشکی 

فراموش نکنید که تجربه شما از دوره آزمایشی محصول، اطلاعات شما را از کارکرد و ارزندگی محصول آشکار می کند. پس از این دوره می توانید با انطباق دقیق نیازهای خود و پکیج های موجود، بهترین گزینه را برای پرداخت انتخاب کنید. پکیج پایه و پکیج جامع با امکانات از پیش مشخص شده در دسترس  هستند. پکیج جامع دارای امکانات و ماژول های بیشتری نسبت به پکیج پایه خواهد بود. در صورتی که نیاز به ماژول ها و امکانات دیگری مانند طراحی سایت پزشک نیاز داشتید، می توانید با همکارانمان در بخش فروش ارتباط برقرار کنید.

قیمت نرم افزار مطب و کلینیک؛ معادله ای پیچیده، معامله ای پرسود

همانطور که هر بیماری درمان مخصوص به خود را دارد، هر مطب و کلینیک ممکن است نیازهای متفاوتی داشته باشد و پیچیدن یک نسخه عمومی برای همه مراکز درمانی به دور از واقعیت است. عرضه ماژول های نرم افزار به شکل جداگانه و امکان سفارشی سازی آن به همین دلیل بر روی پیشخوان مشتریان کیمیا آفیس قرار دارد. بدون تردید، پرداخت هزینه در هر بخش از کسب و کار اهمیت دارد و بازگشت سرمایه ها باید در آن لحاظ شود. اما موارد پنهانی مانند رضایت مشتریان و پرسنل ممکن است در قیمت نرم افزار مطب و کلینیکی که تهیه می کنید، منعکس نشود. تلاش ما بر این بوده تا محصولی پیرامون ایجاد ارزش ارائه کنیم که به زمان ارزشمند و آرامش بیشتر شما کمک کند. 

امیدواریم خواندن این مطلب راهگشای شما در خصوص انتخاب نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک باشد. در صورت نیاز به آگاهی از جزئیات بیشتر درباره قیمت نرم افزار مطب و کلینیک می توانید به جدول تعرفه سیستم نسخه نویسی و مدیریت مراکز درمانی کیمیا آفیس مراجعه کنید و امکانات و تعرفه پکیج های آن را ارزیابی کنید. همکاران فروش کیمیا آفیس نیز پاسخگوی ابهامات و پرسش های شما خواهند بود. 

جهت دریافت دمو یا سفارش نرم افزار درمانگاه، مطب یا نسخه نویسی کافیست با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس پشتیبانی: 09384487404 | 05632422904

پرسش خود را مطرح کنید:

CAPTCHA code