معرفی نرم افزار پذیرش درمانگاه کیمیا

معرفی نرم افزار پذیرش درمانگاه کیمیا

معرفی نرم افزار پذیرش درمانگاه کیمیا

مراکز درمانی همواره با چالش‌های مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند که یکی از این چالش‌ها برطرف کردن انتظارات و نیازهای بیماران است. چالش‌هایی مانند هزینه‌های بالای خدماتی و کاهش نارضایتی‌ها را هم باید به مشکلات مدیریتی مراکز درمانی اضافه کنیم. این چالش‌های مدیریتی در اغلب اوقات می‌توانند اوضاع کلینیک را به صورت کامل به هم بریزند.
از همین رو تهیه یک نرم افزار پذیرش درمانگاه می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بلند مدت و سودآور برای مدیران کلینیک‌های درمانی باشد. نرم افزار درمانگاه علاوه بر بهبود و مدیریت اوضاع بیماران و نوبت دهی آن‌ها می‌تواند در کاهش هزینه‌های جانبی درمانگاه، بهبود عملکرد پرسنل و در مجموع بهبود عملکرد و رضایت بخشی درمانگاه تاثیر بگذارد.
ما در کیمیا آفیس به‌روز‌ترین و بهترین نرم افزار پذیرش درمانگاه را برای شما آماده کرده‌ایم. در ادامه این متن می‌خواهیم با ویژگی‌های این نرم افزار پذیرش بیشتر آشنا شویم و بررسی خواهیم کرد که یک نرم افزار پذیرش درمانگاه چگونه می‌تواند به بهبود تجربه بیماران و بهره وری کلینیک کمک کند.

نرم افزار پذیرش درمانگاه

بهبود عملکرد پذیرش درمانگاه

نرم افزار پذیرش درمانگاه مشکلات پذیرش سنتی و کاغذ بازی‌های آن را کاهش خواهد داد. در روش‌های سنتی بیماران با انبوهی از کاغذ‌ها مطب را ترک می‌کردند. استفاده از تکنولوژی دیجیتال و نرم افزار پذیرش جریان کاری را ساده‌تر می‌کند. بیماران می‌توانند اطلاعات خود را از طریق نرم افزار وارد کرده و این اطلاعات مستقیما در سیستم نرم افزاری درمانگاه آپدیت خواهد شد. در نتیجه شما می‌توانید تا 90 درصد عملکرد پذیرش دستی را بهبود داده و هزینه‌های اسکن و پرینت مدارک را حذف کنید.

از اتلاف وقت بیمار جلوگیری می‌شود

به صورت متوسط، زمان انتظار هر بیمار در مراکز درمانی حدود 30 دقیقه است. به صورت کلی، سیستم‌های سنتی و کاغذ بازی در هر روند اداری اختلال و تاخیر ایجاد می‌کنند. با نرم افزار پذیرش درمانگاه و امکان نوبت دهی قبلی، بیمار می‌تواند قبل از مراجعه فرم‌های لازم را پر کند و در اتلاف وقت او صرفه جویی خواهد شد. در نتیجه مدیر درمانگاه می‌تواند تا 50% از اتلاف وقت کارکنان و بیماران را با تهیه یک نرم افزار پذیرش درمانگاه کاهش دهد.

افزایش ظرفیت کارکنان

نرم افزار پذیرش درمانگاه می تواند تا حد قابل توجهی ظرفیت و عملکرد کارکنان را بهبود بخشد. با این نرم افزار تایم دقیق نوبت دهی به هر بیمار، محاسبه هزینه‌های او و... کاملا مشخص است و زمان کارکنان صرف رسیدگی به مشکلات بیماران خواهد شد.

بهترین نرم افزار پذیرش

جهت دریافت دمو یا سفارش نرم افزار درمانگاه، مطب یا نسخه نویسی کافیست در کیمیا آفیس ثبت نام کنید.

شماره تماس پشتیبانی: 09384487404 05632422904

 

قابلیت‌های نرم افزار پذیرش درمانگاه

با نرم افزار پذیرش درمانگاه شما می‌توانید تمامی جنبه‌ها و امور مرکز درمانی خود را سازماندهی کنید. فرقی نمی‌کند که این امور مربوط به OPD، ویزیت یا نوشتن نسخه باشند. نرم افزار یکپارچه کیمیا تمامی این قابلیت‌ها را در کنار هم برای شما فراهم خواهد کرد:
⦁    مدیریت OPD: مدیریت اولین ویزیت و ویزیت‌های مجدد یک بیمار. تشخیص و نوشتن نسخه. مدیریت پرداخت‌ها و هزینه‌های درمان.
⦁    پذیرش: بیماران می‌توانند از طریق این سامانه برای ویزیت نزد پزشک دلخواهشان نوبت رزرو کنند.
⦁    پشتیبانی آنلاین: نرم افزار درمانگاه قابلیت پاسخگویی آنلاین به بیماران، رسیدگی به نوبت‌های آنها و ثبت هرگونه شکایات و انتقاد را دارد.
⦁    نسخه الکترونیکی: برخی از نسخه‌های نرم افزار پذیرش درمانگاه به سیستم نسخه نویسی الکترونیکی متصل هستند. پزشک می‌تواند در کمترین زمان ممکن نسخه‌های پیشین بیمار را ببیند، روند درمان را آنالیز کند و نسخه الکترونیکی جدیدی را بنویسد.
⦁    پرداخت: مدیریت پرداخت‌های مراکز درمانی یکی از مهمترین فاکتور‌ها در پیشرفت کسب و کار هستند. شما با نرم افزار درمانگاه می‌توانید تمامی پرداخت‌ها را مدیریت کرده و جزئیات تراکنش‌ها را مشاهده کنید.

مدیریت درآمد با نرم افزار درمانگاه

شما می‌توانید عملکرد کلینیک خود را از طریق یک کنترل پنل کامل مشاهده کنید. این عملکرد شامل: خالص درآمد، گزارش هزینه‌ها، گزارش حضور و غیاب کارکنان، گزارش حقوق و دستمزد کارکنان و... می‌باشد. شما با چند کلیک ساده می‌توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

نرم افزار پذیرش کیمیا

نرم افزار پذیرش کیمیا

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، ما در کیمیا آفیس با استفاده از به روز‌ترین تکنولوژی‌ها و افراد با تجربه انواع نرم افزار پذیرش درمانگاه را طراحی و به بازار عرضه می‌کنیم. یکی از بارزترین ویژگی‌های نرم افزار کیمیا چند کاربره بودن آن است. به این معنی که در مراکز درمانی با ابعاد بزرگ شما می‌توانید یک نرم افزار و چند مسئول پذیرش داشته باشید که همزمان از این نرم افزار استفاده می‌کنند.
علاوه بر این، نرم افزار پذیرش درمانگاه کیمیا قابلیت شخصی سازی و سفارشی شدن را دارد. کارشناسان پس از بررسی نیاز‌ها و خواسته‌های شما، نرم افزار مورد نظر را برای شما طراحی خواهند کرد. همچنین صفر تا صد راه اندازی، نصب و آموزش نحوه ی پذیرش بیمار در نرم افزار درمانگاه، توسط کارشناسان کیمیا آفیس به مدیران و پزشکان محترم ارائه داده خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه سفارش، انواع نرم افزار پذیرش و هزینه‌های تهیه یک نرم افزار، می‌توانید در وب سایت کیمیا آفیس ثبت نام کرده و با کارشناسان تلفنی و آنلاین ما در ارتباط باشید.

 

پرسش خود را مطرح کنید:

CAPTCHA code