بایگانی مدارک پزشکی در نرم افزار کیمیا آفیس

بایگانی مدارک پزشکی در نرم افزار کیمیا آفیس

اهمیت بایگانی مدارک پزشکی توسط نرم افزار کیمیا آفیس

نرم افزارهای بایگانی مدارک پزشکی این روزها حتی از نرم افزارهای معمولی پذیرش و نوبت دهی نیز مهم تر هستند. در مقایسه با محیط های کاری دیگر، کسانی که در حوزه بهداشت و درمان فعالیت میکنند، باید با حجم بالایی از کاغذها، پرونده ها و اطلاعات بیماران دست و پنجه نرم کنند. قاعدتا سازماندهی این حجم از اطلاعات کار ساده ای نخواهد بود. علاوه بر سازماندهی، آنها باید این اطلاعات و پرونده ها را به صورت محرمانه حفظ کرده و امنیت بالایی برای نگهداری آنها داشته باشند.

با پیشرفت تکنولوژی شاهد ورود نرم افزارهای هوشمند برای سازماندهی و مدیریت مدارک پزشکی هستیم. مجموعه کیمیا آفیس یکی از بهترین و مورد اعتبار ترین مرجع برای طراحی و راه اندازی نرم افزار های بایگانی مدارک پزشکی در کشور عزیزمان میباشد. در ادامه این متن با این نرم افزار، ویژگی های آن و نحوه خرید و راه اندازی آن آشنا خواهیم شد.

 

 نرم افزار بایگانی مدارک پزشکی
 

نرم افزار بایگانی مدارک پزشکی چگونه کار میکند؟

به عنوان صاحبین کسب و کار، پزشکان یا مدیران کلینیک، شاید شما هم بدانید که مدیریت مدارک پزشکی چقدر میتواند چالش برانگیز باشد. کادر پزشکی همواره با مسئولیت های بالینی و ساعات طولانی کار درگیر هستند. بایگانی مدارک پزشکی به صورت سنتی میتواند راندمان کاری و عملکرد بهینه آنها را کاهش دهد.

اگر در سازماندهی یادداشت های پزشکی، نسخه ها، پرونده بیماران و اطلاعات مهم بیمار مشکل دارید، نرم افزار بایگانی مدارک سلامت بهترین گزینه برای مطب یا کلینیک شما است. توسط این نرم افزار شما میتوانید تمام داده های مورد نیازتان را در یک پلتفرم امن ذخیره و طبقه بندی کنید.

دیگر نیاز نیست که منشی یا دستیار شما وقت و انرژی اش را صرف پیدا کردن پرونده بیمار از میان صد ها پرونده موجود کند. کافیست وارد نرم افزار شوید و در قسمت جستجو اسم، شماره پرونده یا کد ملی را سرچ کنید. به راحتی تمام سوابق، دیتیل ها و اطلاعات پزشکی بیمار را در اختیار خواهید داشت. در ادامه بررسی خواهیم کرد که ویژگی های نرم افزار بایگانی مدارک پزشکی کیمیا آفیس چیست.

نرم افزار بایگانی مدارک پزشکی کاربر پسند

با توجه به رتبه بندی که بین نرم افزار های بایگانی مدارک پزشکی انجام شده، نرم افزار کیمیا آفیس به دلیل سهولت در راه اندازی و استفاده بسیار کاربر پسند . همینطور پشتیبانی قوی می باشد. ما انواع مختلفی از نرم افزار مدیریت مدارک پزشکی با ظرفیت ها و محیط های کاربری متنوع در شاخه سلامت را تولید و عرضه میکنیم. شما میتوانید با توجه به حجم کاری، نوع خدمات پزشکی و سلایق شخصی تان، نرم افزار را با کمک کارشناسان کیمیا آفیس شخصی سازی کنید.

اگر شما از کادر درمان هستید، قطعا با خستگی بعد از کار و بی انرژی بودن پس از اتمام شیفت آشنا هستید. استفاده از نرم افزار بایگانی مدارک پزشکی آسان است. علاوه بر این، برخلاف مدیریت دستی داده ها و اطلاعات، جایی برای خطا و خستگی باقی نمیگذارد.

بایگانی مدارک و مدیریت مدارک پزشکی

 

 

جستجوی سریع و هوشمند

نرم افزار بایگانی مدارک پزشکی کیمیا آفیس، در مقایسه با رقیبان بسیار سریع و دقیق است. آپلود و دانلود روانتر و سریع تر باعث صرفه جویی در وقت متخصصان حوزه پزشکی میشود. این ویژگی به آنها کمک میکند تا زمان خود را صرف معاینات بالینی مهم کنند.

ابزار های جستجو سریع موجود در نرم افزار مدیریت مدارک پزشکی این امکان را به شما میدهد که پرونده ها را نه تنها با نام و شماره پرونده، بلکه محتوای آن بیابید. فایل های PDF, word, doc، اسکرین شات و تصاویر نیز قابل جستجو کردن میباشند.

ویژگی بعدی که نرم افزار بایگانی مدارک پزشکی کیمیا آفیس را بیشتر محبوب کرده است، امکان سرچ کردن و دسترسی به مدارک از هر مکان و ابزار هوشمندی میباشد. برای مثال شما میتوانید از طریق نرم افزار تلفن همراه، در بیمارستان، مطب، منزل یا کلینیک به پرونده بیماران دسترسی داشته باشید.

دوستدار محیط زیست!

جمع آوری اطلاعات، به روزرسانی آنها و تحقیق عملا به مقادیر بسیار بالای کاغذ احتیاج دارد. استفاده از نرم افزار بایگانی مدارک پزشکی بسیار دوستدار محیط زیست است. شما با استفاده از این نرم افزار کاغذ و انرژی محیط زیست را هدر نمیدهید.

بایگانی مدارک پزشکی به صورت الکترونیکی راهی بسیار عالی برای کاهش رد پای کربن از محیط زیست میباشد. همچنین باعث کاهش هزینه های کاغذ بازی، پرینت و کپی در کلینیک شما خواهد شد.

 نرم افزار بایگانی مدارک سلامت                                

 

مهم ترین ویژگی های نرم افزار بایگانی مدارک پزشکی:

  • پشتیبانی قوی و تیم نرم افزاری متعهد
  • رابط کاربری آسان و سهولت در ثبت و ذخیره سازی اسناد
  • تضمین امنیت و استفاده از روش های رمز نگاری داده ها
  • قابل اتصال و یک پارچه با سایر ماژول ها از قبیل پذیرش، نسخه نویسی و...
  • گزارشگیری آسان و قابلیت اعمال فیلتر های مختلف روی اسناد از قبیل سن، جنسیت بیمار، بیماری های تشخیص داده شده و...
  • قابلیت برچسب گذاری و ثبت نتیجه و تحلیل برای هر سند

ظرفیت نامحدود برای اطلاعات و داده های نامحدود

علاوه بر چند کاربره بودن، ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات در نرم افزار بایگانی مدارک پزشکی قابل تغییر است. با گسترش صنعت پزشکی، افزایش مراجعه کنندگان و حجم بالای داده ها، شما میتوانید ظرفیت فضای ذخیره سازی نرم افزار را افزایش دهید.

اگرچه باید به این نکته اشاره کنیم که در زمان ثبت درخواست، کارشناسان با توجه به حوزه کاری، لود کاری و حجم اطلاعات، بهترین ظرفیت را به شما پیشنهاد خواهند داد.

امنیت نرم افزار بایگانی مدارک سلامت

تمامی فایل هایی که در نرم افزار بایگانی مدارک پزشکی کیمیا آفیس آپلود میشوند، رمزگذاری خواهند شد. از همین رو شما میتوانید از امنیت و محرمانه بودن اطلاعات مطمئن باشید. همچنین از اطلاعات و داده ها بک آپ گیری منظم به صورت خودکار انجام خواهد شد. از همین رو دیگر نگران امنیت و از دست رفتن پرونده بیماران نخواهید بود.

    آیا خرید نرم افزار بایگانی مدارک پزشکی ارزشش را دارد؟

    در جواب باید قاطعانه بگوییم بله.

    با پیشرفت تکنولوژی و توسعه ابزار های هوشمند، همین حالا هم برای دیجیتالی کردن مدارک و داده هایتان دیر است. شما با سرمایه گذاری روی نرم افزار بایگانی مدارک پزشکی علاوه بر کاهش هزینه های کلینیک و مطب، میتوانید انرژی کارکنان و خودتان را صرف رسیدگی به بیماران کنید. این امر باعث افزایش مراجعه کنندگان شما خواهد شد و در نتیجه عملکرد و درآمد شما را بهبود میبخشد.

    همین حالا از طریق صفحه ثبت نام با کارشناسان کیمیا آفیس در ارتباط باشید و درباره نحوه سفارش نرم افزار درمانگاه مشاوره دریافت کنید. 

    پرسش خود را مطرح کنید:

    CAPTCHA code