نوبت دهی در سیستم مدیریت مطب کیمیا

نوبت دهی در سیستم مدیریت مطب کیمیا

نوبت دهی پزشکان یکی از امور بسیار مهم برای مدیریت مطب و مراکز درمانی است. انتخاب بهترین سامانه می تواند عملکرد نوبت دهی، ویزیت و درمان بیمار را بهبود بخشد. سیستم های نوبت دهی اینترنتی در مقابل سیستم های سنتی مزایای بسیاری دارند به همین دلیل مراکز درمانی به دنبال داشتن پلتفرمی مناسب برای نوبت دهی هستند. در این مقاله قصد داریم سیستم نوبت دهی کیمیا آفیس را به شما پزشکان عزیز معرفی کنیم.

امکانات سیستم نوبت دهی کیمیا آفیس

  • رزرو نوبت در هر ساعت از شبانه روز (توجه: مطب ها و مراکز درمانی می توانند ساعت مشخصی را برای فرایند نوبت گیری در نظر بگیرند.)
  • کنسل نوبت توسط بیمار
  • ارسال پیامک پیگیری نوبت به بیمار
  • امکان اتصال مستقیم به درگاه بانکی برای پرداخت هزینه رزرو
  • گزارشگیری از نوبت های گرفته شده بر اساس تعداد بیماران، تاریخ و ...
  • مدیریت آسان بیماران مطب
  • دسترسی راحت بیماران به پزشک مورد نظر باتوجه به تخصص پزشک
  • جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز درمانی و مطب ها
  • جذب بیمار و جلوگیری از اتلاف وقت منشی ها

 

همانطور که اشاره کردیم، سیستم نوبت دهی کیمیا برای جلوگیری از اتلاف وقت و مدیریت نوبت دهی بیماران طراحی شده است تا پزشک بتواند در کمترین زمان بهترین عملکرد و کارایی را در مدیریت و درمان بیمار داشته باشد. از طرفی بیماران در ساعات مشخصی به مطب ها مراجعه می کنند و با استفاده از شماره ی پیگیری که در هنگام نوبت دهی به آن ها پیامک شده است توسط منشی پذیرش می شوند.

در این صورت پزشک با مدیریت کامل بیماران میتواند در انتهای ماه با استفاده از گزارشگیری نوبت های گرفته شده و ... عملکرد مطب را بسنجد و بر این اساس تقویم نوبت دهی ماه های بعد را تنظیم کند. همچنین پزشک می تواند در پنل نوبت دهی کیمیا تایم حضور در مطب را براساس روز و یا تاریخ مشخص کند.

در انتخاب نوبت دهی براساس انتخاب روز هفته، به عنوان مثال شنبه، سیستم به صورت خودکار برنامه ی رزرو نوبت را برای شنبه ها تنظیم می کند که تاریخ توسط سیستم به صورت خودکار محاسبه می شود اما در انتخاب براساس تاریخ، سامانه تاریخ مدنظر برای نوبت دهی را قرار می دهد و بعد از گذشت تاریخ مذکور، تایم حضور غیر فعال خواهد شد.

از دیگر مزایای سیستم نوبت دهی کیمیا، محاسبه خودکار زمان تقریبی ویزیت بیمار است. همانطور که می دانید این فرآیند از اتلاف وقت جلوگیری کرده و پزشک میتواند در طول روز تعداد بیمارانی که قرار است ویزیت شوند را مشخص نماید.

از طرفی پزشک می تواند با اعمال محدودیت زمانی، مشخص کند بیماران در چه ساعاتی از روز نوبت بگیرند. به طور مثال نوبت دهی از ساعت 5 تا 7 عصر در پنل اعمال شود تا بیماران در این ساعات با مراجعه به سامانه نوبت بگیرند.

تنظیمات پنل نوبت دهی شامل موارد زیر می شود:

  • غیر فعال بودن سیستم نوبت دهی در تعطیلات رسمی
  • ارسال اس ام اس به منشی برای هر رزرو
  • مشخص شدن زمان تقریبی مراجعه
  • ارسال شماره نوبت بیمار به صورت پیام کوتاه

 

دریافت نوبت از سامانه کیمیا به چه صورت است؟

جهت دریافت نوبت، بیمار باید در صفحه ی پزشک مورد نظر، روز دریافت نوبت را تعیین و اطلاعاتی از جمله کد ملی، نام و نام خانوادگی، شماره تماس و .. را وارد کند تا نوبت ثبت شود. پس از ثبت نوبت پیامکی حاوی شماره پیگیری به بیمار ارسال می شود که برای پذیرش توسط منشی مورد نیاز است.
پزشک محترم، جهت استفاده از سیستم نوبت دهی به همراه امکانات سامانه مدیریت مطب کیمیا آفیس، از صفحه اصلی وب سایت کیمیا ثبت نام نمایید مشاورین ما در اسرع وقت با شما در تماس خواهند بود.

پرسش خود را مطرح کنید:

CAPTCHA code