نرم افزار ساده مطب

نرم افزار ساده مطب

امروزه کمتر مرکز خدماتی یا تجاری را می توان یافت که کارها و مدیریت خدمات خود را با کمک ابزارهای نوین انجام ندهد. بهره گیری از تکنولوژی به ویژه در مراکز ارائه خدمات درمانی کم کم به ضرورتی انکارناپذیر تبدیل می شود و به زودی همه فرآیندهای این مراکز در قالب خدمات الکترونیکی و آنلاین انجام خواهد پذیرفت. دلیل آن نیز کاملا روشن است؛ همه ما در هر جایگاه و موقعیت اجتماعی همواره در جست وجوی زمان بیشتر و انجام ساده تر کارها هستیم. بنابراین نیاز به بهره برداری از ابزار های فناورانه و به روز حتی در مطب ها نیز که حجم کار در مقایسه با کلینیک ها و دیگر مراکز ارائه دهنده خدمات متنوع درمانی کمتر است، به شدت احساس می شود.

نرم افزارهای درمانی با امکانات گوناگون از جمله تشکیل و ثبت پرونده بیمار، ثبت مدارک پزشکی و دسترسی به تاریخچه درمان بیماران، نسخه نویسی الکترونیک، انجام سریع کارهای حسابداری و پنل های گوناگون با سطوح دسترسی متفاوت برای کاربران مختلف، تعیین اقلام دارویی و… ارائه شده اند. از این دست ابزارهای مدیریت درمانی بسته به همین امکانات می توان برای سرعت بخشیدن به کارها و حکمفرما کردن نظم لازم در مطب ها بهره برد. ابزارهای نوینی همچون نرم افزار ساده مطب کیمیا آفیس از نمونه هایی است که همه ویژگی های بالا و حتی بیش از آن را دارد. در این مطلب می کوشیم تا شما را با گوشه ای از خدمات این نرم افزارها آشنا کنیم.

نرم افزار ساده مطب

مدیریت بهتر بیماران با تعیین نوع نسخه

با توجه به محدود بودن روزهای و ساعات کاری بسیاری از مطب ها، دسترسی به آمار نوع ویزیت یا نسخه بیماران کمک می کند تا برنامه نوبت دهی به سادگی و سرعت تنظیم گردد. برای مثال، در لیست پذیرش بیماران نرم افزار کیمیا آفیس برای مطب ها این امکان وجود دارد تا از طریق فیلد «نوع نسخه» به لیست همه انواع ویزیت شامل آزمایش، تصویربرداری، ارجاع و … دسترسی پیدا کرد. اهمیت بهره مندی نرم افزارهای مدیریت کلینیک و مطب از این امکان، به ویژه در موارد ارجاع یا در مورد بیمارانی که پرونده حجیم و اسناد فراوان دارند و معمولا به طور همزمان با چند مشکل پزشکی و درگیر هستند، مشخص می شود.

این ویژگی در نهایت کمک می کند تا مسئول پذیرش کلینیک یا منشی مطب به راحتی زمانبندی نوبت ها را مدیریت کند. او می تواند براساس ساعات حضور پزشک در مطب یا وقوع موارد خاص، بر نظم کارها و نوبت ها نظارت داشته باشد و در زمان درست و به موقع، پزشک یا بیماران را از وقوع رخدادهای ناگهانی و پیش بینی نشده، موارد اورژانسی، تغییرات در روندها و ساعت کاری مطب، آگاه کند.

نرم افزار نسخه نویسی ساده

نرم افزار اختصاصی مطب شما، ساده اما قابل سفارشی سازی

با توجه به طیف گسترده خدمات قابل ارائه در کلینیک ها و مراکز درمانی، نرم افزارهای مخصوصی برای هر یک از این مراکز عرضه می شود. کاملا منطقی و طبیعی است که در مطب ها از نرم افزارهای ساده تری استفاده شود. منظور از ساده بودن، داشتن امکانات و ویژگی های پایه است. امروزه تقریبا همه ارائه دهنگان نرم افزارها، سرویس های آنلاین و خدمات الکترونیکی شاخه سلامت، تمام این ویژگی های پایه را در محصولات خود گنجانیده اند.

جهت دریافت دمو یا سفارش نرم افزار درمانگاه، مطب یا نسخه نویسی کافیست با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس پشتیبانی: 09384487404 | 05632422904

اما گاهی در مطب ها بسته به نوع تخصص پزشک، خدمات دیگری به بیماران داده می شود. روشن است، نرم افزارهای ساده ای که قابلیت بهبود و مناسب سازی برای این فرآیندها را ندارند، نمی توانند همه نیازهای اینگونه مطب ها را پوشش دهند. به همین دلیل، رقابت اصلی شرکت های ارائه نرم افزارها مربوط به طراحی و عرضه محصولی با امکانات تکمیلی و در عین حال ضروری برای مطب ها است.

نرم افزار درمانی کیمیا آفیس این نکته مهم و نیاز مطب های گوناگون را در نظر گرفته است، تا پزشکان و دیگر کاربران شاغل در مطب بتوانند براساس خدمات همان مطب خاص، فیلدهای سفارشی در برنامه ایجاد کنند. قابلیت افزودن اقلام دارویی پرمصرف به لیست داروهای تجویزی تعریف شده در نرم افزار برای آسان کردن روند نسخه نویسی، تنها یکی از مزایای آن است. اما پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، و بخش های مختلف این نرم افزار مطب آنلاین با مجموعه تماس بگیرید.

نرم افزار مطب اختصاصی

حل مشکل نسخه نویسی بیمه ها، یکبار برای همیشه

با الکترونیکی شدن خدمات پزشکی و بیمه ای کشور، اهمیت ارتباط تعاملی و سریع این بخش ها با یکدیگر به مساله ای گریزناپذیر بدل شده است. ناگفه پیداست ناهماهنگی و مشکل ارتباطی در چنین بخش های حساسی چه آسیب هایی به بدنه سیستم درمانی می زند و همه حلقه های این زنجیره نسبتا طولانی را درگیر خواهد کرد.

نرم افزار مطب کیمیا آفیس به سادگی این مشکل را حل کرده است. در پنل پذیرش بیماران این نرم افزار، دسته بندی بیمه های تامین اجتماعی، خدمات درمانی (کارکنان دولت)، خدمات درمانی نیروهای مسلح و خدمات آزاد لحاظ شده است که منشی یا مسئولپذیرش تنها با یک کلیک می تواند آن را در پرونده بیمار ثبت نماید. به این ترتیب در هربار فراخوانی پرونده، نوع بیمه برای کاربر نمایش داده می شود تا دیگر نیازی به پرسش از بیماران نباشد. این ویژگی، گزارشگیری از بیماران را نیز ساده خواهد کرد. همچنین در پنل «سیستم مدیریت محتوا»ی این نرم افزار می توانید برای خدمات بیمه ای گوناگون، دسته بندی ها و برچسب های اختصاصی درست کنید و به مطالب مربوط به آن موضوع خاص به راحتی دسترسی پیدا کنید.

مهمترین ویژگی های یک نرم افزار ساده مطب

چنانچه گفتیم نرم افزارهایی که تنها در مطب از آن استفاده می کنید نیازی به داشتن پنل های چندان زیادی ندارند. البته این به معنای ناقص یا ضعیف بودن این ابزارها نیست. در واقع چنین نرم افزارهایی باید به خوبی پاسخگوی همه نیازهای مطب شما باشند. از جمله اصلی ترین و پایه ای ترین ویژگی های یک نرم افزار مطب آسان و در عین حال کارآمد می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • تشکیل آنی پرونده الکترونیکی
  • حسابداری و مدیریت مالی ساده
  • نوبت دهی الکترونیک و مدیریت آنلاین نوبت ها
  • اتصال سریع و بی واسطه به سازمان های بیمه گر
  • اتصال بی دردسر و به سرعت، به درگاه های بانکی
  • فراخوانی پرونده بیمار با اعمال فیلتر های گوناگون
  • دریافت پشتیبانی و مشاوره با شرکت ارائه دهنده نرم افزار
  • اعلام هشدار در لحظه به کاربر، هنگام ورود اطلاعات اشتباه
  • دادن دسترسی به چند کاربر شامل پزشک، منشی(ها) و پرسنل اداری
  • امکان پشتیبان گیری (گرفتن بکاپ) از همه داده ها و بازیابی سریع اطلاعات
  • ارسال پیامک های گوناگون مانند پیامک های یادآوری و حسابداری به بیماران
  • امکان تعریف فیلدهای جدید و سفارشی هماهنگ با خدمات ارائه شده در مطب
  • امکان صدور نسخه به شکل مستقیم توسط پزشک یا ثبت آن توسط دستیار پزشک
  • گزارشگیری به شکل های گوناگون جدولی یا نموداری براساس فیلتر های مختلف و مد نظر کاربر
  • ثبت مدارک پزشکی مهم و لازم بیماران شامل فایل نتایج آزمایش، تصویربرداری ها و … بسته به نوع بیماری و تخصص پزشک

 

سخن پایانی

رقابت گسترده مراکز درمانی در ارائه هرچه بهتر خدمات، ضرورت استفاده از ابزارهایی که سرعت انجام کارها را افزایش می دهند، بیش از پیش آشکار می کند. هر مرکز درمانی با توجه به ظرفیت های مادی و معنوی در دسترس، باید از نرم افزاری بهره برد که می تواند بدون اضافه کردن بر لود کاری پزشکان و پرسنل کلینیک و مطب، امکان مدیریت کارها را با سادگی بیشتر و صرف زمان کمتر فراهم نماید.

بنابراین، لازم نیست برای مطب خود حتما از نرم افزار مدیریت درمانگاه استفاده کنید چرا که برخی فیلدهای آن لزوما مورد نیاز شما نیستند. بهترین نرم افزار ساده مطب، محصولی است که افزون بر ویژگی های پایه، امکان سفارشی سازی خدمات را نیز داشته باشد. در پایان یادآوری این نکته ضروری است که در هر کاری، ارتباط درست ضامن کیفیت بالاتر خدمات خواهد بود. پس به یاد داشته باشید که پشتیبانی بهینه و ارتباط با ارائه دهنده سرویس موضوعی بسیار مهم است و در مواردی، حتی می تواند حیاتی باشد.

خوشبختانه در نرم افزار کیمیا آفیس، امکان برقراری ارتباط همه جانبه با کارشناسان فنی و مشاوران شرکت وجود دارد. از این رو، پزشکان و دیگر کاربران این نرم افزار مدیریتی می توانند هنگام کار با این ابزار حتی از درون فضای نرم افزار نیز با ارسال تیکت های مختلف، به طرح پرسش یا اعلام مشکلات احتمالی خود به پشتیبانی سایت بپردازند؛ و مشورت های لازم را در کوتاهترین زمان و به شفاف ترین شکل ممکن در یافت نمایند.

جهت دریافت دمو یا سفارش نرم افزار درمانگاه، مطب یا نسخه نویسی کافیست با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس پشتیبانی: 09384487404 | 05632422904

پرسش خود را مطرح کنید:

CAPTCHA code