نرم‌افزار مدیریت مطب طب سنتی

نرم‌افزار مدیریت مطب طب سنتی

ابزارهای فناورانه‌ای مانند نرم‌افزار مدیریت مراکز درمانی، به ایجاد نظم در فرآیندهای مطب‌ها کمک بزرگی می‌کنند. پزشکی مدرن سال‌های زیادی است که در سیستم درمان کشورها یکه‌تاز است اما در سال‌های گذشته، طب سنتی مورد توجه بیشتری قرار گرفته است و متقاضیان آن گسترش یافته است. مساله‌ای که در بین هر مطب و کلینیک طب سنتی و طب مدرن مشترک است، مراجعه بیماران و زمان‌بندی درست ویزیت بیماران است. همچنین امکان ثبت داروها و خدمات ویژه مراکز تخصصی طب سنتی از مسائل ویژه این مراکز خاص است. با کمک ابزارهایی مانند نرم‌افزار مدیریت مطب کیمیا آفیس می‌توان به سادگی همه این کارها را مدیریت کرد. در ادامه به توضیحات بیشتری درباره نرم‌ افزار مرکز طب سنتی می‌پردازیم.

مطب طب سنتی

مدیریت کلینیک و مطب طب سنتی با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین

نرم ‌افزار متخصص طب سنتی، به تنظیم و مرتب‌سازی داده‌ها و فرآیندهای کسب و کار پزشک طب سنتی کمک شایانی می‌کند. یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های این نرم‌افزار، داشتن پنل‌ها و بخش‌هایی برای زمانبندی و نوبت‌دهی بیماران است. در دوره‌ای که اینترنت به تمام جنبه‌های زندگی نفوذ کرده است، حداقل انتظار بیماران هنگام مراجعه به یک مرکز درمانی، نوبت‌دهی آنلاین است.

با به‌کارگیری نرم‌افزار‌های مدیریت مطب می‌توانید کنترل کاملی روی فرآیند نوبت‌دهی مطب خود داشته باشید. امکان جالب و مفید دیگری نیز در این نرم‌افزارها وجود دارد که همان قابلیت مدیریت چند مطب است. این ویژگی دید جامعی را از برنامه زمانبندی پزشک ارایه می‌کند. فارغ از تعداد مراکزی که پزشک در آن فعال است، این قابلیت در نرم‌افزار مدیریت مرکز طب سنتی نیز وجود دارد.

از دیگر مزایای این سرویس، آسایش و رضایت بیشتر بیماران و مراجعین است. بیماران در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانند نوبت بگیرند و در پشت خط‌های مشغول تلفن باقی نمی‌مانند. همچنین با کاهش چشمگیر تماس تلفنی برای رزرو نوبت، منشی‌ها نیز زمان و تمرکز بیشتری بر سایر امور مطب خواهند داشت و این مساله، امکان اشتباه آن‌ها را به حداقل می‌رساند. این مورد شاید مهم‌ترین ویژگی نرم‌افزار مدیریت مرکز طب سنتی باشد که رضایت متخصصان طب سنتی، بیماران،‌ مراجعه کنندگان و منشی‌ها را افزایش می‌دهد.

مدیریت پرونده‌ها؛ ساده‌تر از همیشه

مدیریت مطب و مراجعین، تنها دغدغه مراکز و متخصصان طب سنتی نیست. در نرم‌افزارهای ارائه شده مدیریت مرکز طب سنتی، تلاش بر این است که بتوان تمام فرآیندها و تعاملات را در یک درگاه واحد که همان نرم‌افزار است مدیریت کرد. به همین منظور امکانات زیر نیز در آن‌ها وجود دارد: 

  • ثبت پرونده بیماران
  • انجام امور حسابداری
  • امکان ثبت بازخوردها
  • نوشتن نسخه الکترونیکی
  • امکان انتخاب توصیه‌های بیمار
  • مشخص کردن سابقه اقلام تجویزی
  • امکان ثبت داروهای جدید و اختصاصی 
  • امکان ثبت و تعریف اقلام تجویزی طب سنتی 
  • ثبت خدمات جانبی ارئه شده در مطب متخصص طب سنتی از جمله ماساژ و... و همچنین امکان دسترسی آنی به همه داده‌ها برای گزارش‌گیری و یادآوری وضعیت درمان‌ها و تجویزها

 

جهت دریافت دمو یا سفارش نرم افزار درمانگاه، مطب یا نسخه نویسی کافیست با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس پشتیبانی: 09384487404 | 05632422904

علاوه بر موارد بالا، امکانات بسیار دیگری نیز وجود دارد و در به‌روزرسانی‌های بعدی به این نرم‌افزارهای مدیریت درمانی افزوده خواهد شد. امکان تعریف سطوح دسترسی در نرم‌افزار مخصوص متخصص طب سنتی نیز وجود دارد تا بتوان دسترسی‌های متفاوتی برای پرسنل، منشی‌ها یا دیگر افراد فعال در مرکز درمانی تعیین کرد. برای کسب آخرین امکانات نرم‌افزار می‌توانید از این صفحه دیدن کنید. 

نرم افزار مدیریت مرکز طب سنتی

ویژگی کلیدی و بااهمیت دیگر، قابلیت مدیریت الکترونیک پرونده بیماران است. ثبت نسخ الکترونیکی با ارائه پیشنهادهای هوشمند سرعت پزشک را در نگارش نسخه کاهش نمی‌دهد. نیاز به اشاره نیست که هنگام ویزیت بیمار، با تنها چند کلیک در نرم‌افزار متخصص طب سنتی،‌ پرونده کاملی از بیمار به نمایش در می‌آید که ثبت مراجعات قبلی و توضیحات آن را در بر دارد. این قسمت از نرم‌افزار به منظور افزایش دقت در تجویز و افزایش سرعت در بازنگری سوابق بیمار، توسعه یافته است.

نظرات مراجعین و ماژول ثبت بازخورد و ارسال نسخه

بدون دریافت بازخورد نمی‌توانیم متوجه شویم که چقدر در حرفه خود به مشتریان کمک کرده‌ایم. متخصصین طب سنتی نیز جهت بهبود رضایت مراجعین می‌توانند از بازخورد بیماران کمک گرفته و کاستی‌ها را برطرف کنند. نکات مثبت اشاره شده نیز کمک می‌کند تا فرآیندهای صحیح و مناسب شناسایی شوند و جایگاه شما در ذهن بیماران تقویت خواهد شد. بعنوان مثال می توانید توصیه های مربوط به سلامت یا مزاج را بهمراه نسخه برای بیمار پیامک کنید و در پرونده الکترونیک وی ثبت نمایید.

حسابداری یکپارچه و بی‌دردسر 

حسابداری در مدیریت مرکز طب سنتی اهمیت ویژه‌ای دارد. تعداد بالای تراکنش‌ها و هزینه‌های متنوع، احتمال اشتباه در ثبت و محاسبه اقلام حسابداری را در پی دارد. به همین منظور در نرم‌افزار متخصص طب سنتی،‌ به مانند دیگر نرم‌افزارهای مدیریت مطب و کلینیک، امکان حسابداری به‌شکل یکپارچه وجود دارد. این ویژگی نرم‌افزار کمک می‌کند تا کمترین اشتباه در محاسبات درآمدها و هزینه‌ها، رخ دهد. قسمتی به نام گزارشات نیز وجود دارد که می‌تواند داده‌ها را در بازه‌های زمانی متفاوت ملاحظه کنید و الگوهایی از نحوه مراجعین به دست آورید تا برنامه‌ریزی‌های آتی شما با کمترین تغییر اجرا شود.

تعریف و ثبت دارو در نرم افزار مطب طب سنتی

نرم‌افزارهای مدیریت مطب پزشکان در بخش تجویز نسخه و دارو،‌ متناسب با نیازهای متخصصین طب سنتی نیستند و کمبودهایی در آن‌ها حس می‌شود. همین مورد می‌تواند در ثبت پرونده‌ها و سابقه بیمار و داروهای مصرفی، اشکالاتی به وجود آورد.

در نرم‌ افزار مرکز طب سنتی کیمیا آفیس امکان ثبت داروهای اختصاصی و جدید فراهم شده است. این ویژگی کمک می‌کند تا همگی امور ثبت و فراخوانی پرونده و نیز سابقه بیمار، در نرم‌افزار درج و مدیریت شود. لازم به ذکر است، تمامی این داده‌ها قابلیت پشتیبان‌گیری خواهند داشت تا در موقع لزوم و خطاهای احتمالی در کارکرد سخت‌افزار بتوان آن‌ها را بازیابی کرد.

 

نرم افزار مطب طب سنتی

سخن پایانی

مدیریت مطب یکی از بزرگترین چالش‌ها برای پزشکان است. ابزارهای نرم‌افزاری مدیریت مطب راهکار رایجی است که پزشکان برای مواجهه با این چالش استفاده می‌کنند. با اینکه شاهد افزایش استقبال افراد از طب سنتی حرفه‌ای هستیم،‌ متاسفانه این ابزارها متناسب با نیازهای متخصصین طب سنتی توسعه نیافته‌اند؛ این کمبودها می‌تواند تجربه کاربری را برای بیمار، پزشک و منشی به‌طور کل، به تجربه‌ای تلخ بدل کند.

کیمیا آفیس با مطالعه و نیازسنجی از پزشکان طب سنتی موفق شده است تا نسخه‌ مدیریت مرکز طب سنتی را توسعه دهد تا کمبودهای ابزارهای عمومی در این زمینه را برطرف سازد. امکان ثبت داروهای اختصاصی و یکپارچگی آن با سیستم حسابداری،‌ اجازه مدیریت جامع مطب را فقط در یک نرم‌افزار فراهم کرده است. با استفاده از نسخه نرم‌افزار مدیریت مرکز طب سنتی، می‌توان مطب(ها) و کلینیک را تنها با استفاده از چند کلیک مدیریت کرد و آسایش بیشتری برای مراجعین و کادر مرکز درمانی را فراهم می‌کند.

جهت دریافت دمو یا سفارش نرم افزار درمانگاه، مطب یا نسخه نویسی کافیست با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس پشتیبانی: 09384487404 | 05632422904

پرسش خود را مطرح کنید:

CAPTCHA code