جزئیات پذیرش بیمار در نرم افزار مدیریت مطب کیمیا

جزئیات پذیرش بیمار در نرم افزار مدیریت مطب کیمیا

در ادامه ی مقاله قبل در خصوص نحوه ی پذیرش بیمار، در این مقاله قصد داریم به جزئیات پذیرش در پنل کیمیا آفیس بپردازیم و ویژگی های مختلف آن را مورد بررسی قرار دهیم.

خلاصه پذیرش

در این بخش لیستی از مشخصه های پذیرش شامل: تاریخ، مشخصات پزشک و بیمار و نوع بیمه نمایش داده می شود. همچنین اگر پزشک، پذیرش صورت گرفته را به سازمان های بیمه گر ارسال کرده باشد شناسه نسخه ویزیت، شماره توالی و .. نیز در دسترس خواهد بود و پزشک تنها با زدن دکمه ی ارسال نسخه میتواند به راحتی شناسه ی نسخه را برای بیمار ارسال کند. همچنین ارسال نسخه به سازمان های بیمه گر نظیر تامین اجتماعی و بیمه سلامت در دسترس می باشد.

جزئیات پذیرش بیمار - کیمیا آفیس

تجویز دارو

در سامانه کیمیا لیست تمامی دارو ها را براساس کدینگ erx طبقه بندی کرده ایم. از جمله مزایای کار در این بخش نمایش داروهایی است که پزشک به میزان بیشتری تجویز کرده، این دارو ها در بالای لیست قرار میگیرند تا برای تجویزهای بعدی دسترسی راحت تری به آن ها داشته باشد.

در این قسمت برای تجویز هر دارو، مشخصه های تواتر استفاده، مقدار مصرف، تعداد و توضیحات در دسترس می باشد. همچنین امکان جستجو بین لیست داروها وجود دارد تا پزشک در کمترین زمان و به راحتی عمل پذیرش را انجام دهد.

پزشک پس از انتخاب اسم دارو تواتر استفاده و میزان مصرف دارو را میتواند انتخاب کند که میزان مصرف دارو به نسبت نوع دارو در دسترس می باشد. همچنین در این بخش سامانه به صورت هوشمندانه تواتر دارو، میزان مصرف و ... را براساس تجویز های قبلی پزشک  به صورت پیش فرض قرار میدهد.

تجویز دارو - کیمیا آفیس

تجویز آزمایش و تصویر برداری

پزشک در این بخش ها می تواند آزمایشات و تصویربرداری های مختلف را تجویز کند و سامانه آزمایشاتی که بیشتر تجویز شده را هوشمندانه شناسایی می کند و آن ها را در بالای لیست قرار میدهد همچنین پزشک می تواند در لیست آزمایشات جستجو کند تا سریعتر و به راحتی فرآیند پذیرش را انجام دهد.

تجویز آزمایش و تصویر برداری - کیمیا آفیس

 

تجویز آزمایش و تصویر برداری - کیمیا آفیس

ویزیت بیمار

در صورت تعیین مبلغ برای خدمات ارائه شده سامانه کیمیا آفیس به صورت پیش فرض مبلغ را درنظر می گیرد که شامل سهم بیمار، سهم بیمه و تخفیف می باشد.

از جهتی پزشکانی که در مطب خدمتی ارائه میدهند به طور مثال متخصص قلب در صورت گرفتن نوار قلب میتواند این خدمت را با مشخصه های تعداد، تاریخ، ساعت، توضیحات و هزینه ثبت نماید. در ضمن در صورتی که خدمات مطب شامل تخفیف باشند نیز میتواند در سامانه اعمال شود.

خدماتی که توسط پزشک ارائه داده می شود و مبلغ سهم بیمه، سهم بیمار و.. در آن ثبت می شود قابلیت گزارشگیری در بخش مالی و حسابداری کیمیا آفیس را دارد.

کیمیا آفیس قابلیت گزارشگیری براساس ویزیت، خدمات با مبلغ بیمه و سهم سازمان را دارا می باشد که این گزینه برای کلینیک ها کاربردی است. این خدمات به صورت مجزا قابلیت ارسال به سازمان های بیمه گر مثل تامین اجتماعی و بیمه سلامت وجود دارد که منشی در صورت داشتن دسترسی, عملیات مربوط به آنهارا انجام دهد.

تمامی خدمات ارائه شده در مراکز درمانی در سامانه کیمیا آفیس براساس کدینگ های بین المللی موجود می باشد که پزشک  براساس زمینه ی تخصصی خود می تواند از آن ها استفاده کند.

ویزیت بیمار - کیمیا آفیس

لیست مراجعات بیمار

در این بخش  گزارشی از مراجعات قبلی بیمار براساس تاریخ و خدمت ارائه شده به پزشک ارائه می گردد و پزشک امکان مشاهده ی خلاصه پذیرش های قبلی بیمار را دارد. این بخش برای بیمارانی که تحت نظر پزشک هستند، مورد نیاز است چون پزشک می تواند براساس مراجعات قبلی بیمار در روند درمان تصمیم گیری کند.

لیست مراجعات بیمار - کیمیا آفیس

پرونده بیمار

برای پیگیری روند درمانی بیمار پرونده ی الکترونیک بهمراه پنل نسخه نویسی در دسترس می باشد که پزشک بتواند علاوه بر پیگیری سابقه ی بیماری فرد، موارد جدید را به پرونده اضافه نماید و با هر مراجعه ی بیمار سامانه به صورت خودکار پرونده را ویرایش کرده و بروزرسانی می کند. این اطلاعات در مراجعات بعدی برای پزشک در دسترس است.

پرونده بیمار - کیمیا آفیس

 

 

 

پرسش خود را مطرح کنید:

CAPTCHA code