نرم افزار مدیریت کلینیک شبانه روزی

نرم افزار مدیریت کلینیک شبانه روزی

مدیریت مجموعه‌های درمانی به دلیل تعداد مراجعه‌کننده‌های بالایی که دارد، نیازمند خرید و نصب نرم افزار کلینیک است. مدیریت درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها زمانی حساسیت بیشتری پیدا می‌کند که شبانه روزی باشند. خوشبختانه نرم افزار مدیریت کلینیک کیمیا آفیس مدیریت مجموعه‌های درمانی شبانه روزی را نیز پشتیبانی می‌کند.

نرم افزار مخصوص کلینیک شبانه روزی

 

آشنایی با نرم افزار مدیریت کلینیک شبانه روزی

استفاده از نرم افزار مدیریت کلینیک شبانه روزی جهت ایجاد نظم در یک درمانگاه شبانه روزی اهمیت بسیاری دارد. بسیاری از درمانگاه‌های شبانه روزی دارای بخش‌های مختلفی هستند. یک درمانگاه شبانه روزی می‌تواند شامل بخش‌هایی مانند تغذیه، قلب و عروق، زنان و زایمان، آزمایشگاه، مرکز اورژانس، مرکز تخصصی پانسمان زخم و یا امثال آن باشد.

مدیریت هر یک از این بخش‌ها نیازمند یک ابزار قوی مانند نرم افزار مدیریت کلینیک شبانه روزی است. با توجه به ماژول‌های کاربردی که در نرم افزار مدیریت کلینیک شبانه روزی ایجاد شده است، مدیریت کلینیک بصورت شبانه روزی دیگر سخت نخواهد بود. از شاخص‌ترین ویژگی‌های نرم افزار درمانگاه شبانه روزی می‌توانیم به نسخه نویسی الکترونیکی، ایجاد پرونده الکترونیک سلامت، بایگانی اسناد پزشکی، مدیریت پزشکان و کارکنان، مدیریت تعرفه‌ها، ایجاد سیستم پذیرش و گزارش‌گیری از خدمات اشاره کرد.

حال میخواهیم بدانیم که ویژگی‌های شاخص نرم افزار درمانگاه چه مزایایی برای مدیریت کلینیک‌های شبانه روزی دارد؟

جهت دریافت دمو یا سفارش نرم افزار درمانگاه، مطب یا نسخه نویسی کافیست در کیمیا آفیس ثبت نام کنید.

شماره تماس پشتیبانی: 09384487404 05632422904

 

ایجاد سیستم پذیرش چندگانه با نرم افزار مدیریت کلینیک شبانه روزی

از مزایای نرم افزار مدیریت کلینیک شبانه روزی، ایجاد سیستم پذیرش چندگانه است. مادامی که از نرم افزار مدیریت کلینیک شبانه روزی استفاده می‌کنید، نگران پذیرش بیمار در بخش‌های مختلف کلینیک نخواهید بود. نرم افزار مدیریت کلینیک شبانه روزی به شما این امکان را می‌دهد که در بخش‌های مختلف درمانگاه سیستم‌های جداگانه‌ای تعریف کنید. برای مثال سیستم پذیرش بیمار در بخش مربوط به پذیرش بیماران قلبی-عروقی با سیستم پذیرش بیمار در بخش اورژانس جدا خواهد بود.

این نرم‌افزار امکان تقسیم‌بندی سیستم پذیرش در شیفت‌های شبانه روزی را نیز فراهم می‌کند. مدیریت درمانگاه به راحتی می‌تواند سیستم پذیرش جداگانه‌ای برای پرسنل شیفت روز و پرسنل شیفت شب ایجاد نماید. برای تقسیم‌بندی شیفت‌های کلینیک لازم است که نام پزشکان و کارکنان هر شیفت را به سیستم اضافه نمایید. اینگونه به راحتی‌ می‌توانید پزشکان و کارکنان هر شیفت را مدیریت کنید.

نرم افزار برای کلینیک شبانه روزی

مدیریت شیفت‌های شبانه روزی و پرسنل هر یک از آنها

مدیریت پرسنل و شیفت‌ها یکی از وظایف مدیر درمانگاه است. مدیر درمانگاه وظیفه دارد به پرسنل درمانگاه رسیدگی کند و نگاه وسیعی نسبت به عملکرد آنها داشته باشد. عدم توجه به عملکرد پرسنل و کارکرد درمانگاه منجر به رکود درمانگاه خواهد شد. یک سیستم مدیریتی قوی اولین گام در جهت پیشرفت کلینیک و درمانگاه است.

نرم افزار مدیریت کلینیک شبانه روزی به مثابه ابزاری سودمند است که به شما در مسیر رسیدگی به پرسنل پذیرش، پزشکان و شیفت‌های شبانه روزی کمک می‌کند. مدیر درمانگاه به راحتی می‌تواند پرسنل هر شیفت را کنترل کند و در صورت نیاز آنها تعویض نماید.

نرم افزار مدیریت کلینیک شبانه روزی به شما این امکان را می‌دهد که در رسیدگی به امور درمانگاه سریع‌تر عمل کنید و وقت کمتری را صرف این کار کنید.

 

جداسازی سیستم گردش مالی در شیفت‌های مختلف

مدیریت درمانگاه بسته به سلیقه خود قادر است سیستم گردش مالی شیفت‌های روزانه و شبانه را جدا کند. نرم افزار کلینیک شبانه روزی به شما این امکان را می‌دهد که تا مقدار درآمد شیفت‌های مختلف را از یکدیگر تفکیک نمایید.

تفکیک سیستم گردش مالی مزایایی برای مدیریت درمانگاه دارد. مانند:

  • باعث می‌شود تا مقدار سود خالص از هر شیفت را بررسی و محاسبه کنید.
  • عملکرد پرسنل و پزشکان هر شیفت در زمینه کسب درآمد را مورد بررسی قرار دهید.
  • و در پایان می‌‎توانید مطمئن شوید که شبانه روزی بودن کلینیک برای کسب و کار شما سودآور است یا خیر.
     

نرم افزار مدیریت کلینیک شبانه روزی

مدیریت پرسنل نگهبانی درمانگاه

برخی از درمانگاه‌های شبانه روزی به جهت ایجاد امنیت اقدام به استخدام نگهبان می‌کنند. استخدام نگهبان به جهت پاسداری از محیط درمانگاه الزامی است. نرم افزار مدیریت کلینیک شبانه روزی امکان مدیریت پرسنل مربوط به نگهبانی را نیز فراهم می‌آورد. شما می‌توانید به راحتی می‌توانید نگهبان‌های حاضر در هر شیفت را بررسی کرده و نسبت به عملکرد آنها مطلع باشید.

مدیریت کلینیک در خانه و یا مسافرت چگونه امکان پذیر است؟

نرم افزار کلینیک شبانه روزی یک نرم افزار تحت وب است. یعنی تمام پرسنل اعم از مدیر درمانگاه، پزشکان، کارکنان بخش و ... قادر هستند دسترسی سریعی نسبت به پنل خود از طریق لپ تاپ و یا حتی گوشی خود داشته باشند. البته توجه داشته باشید که استفاده از این نرم افزار نیازمند اتصال گوشی و یا لپ تاپ به شبکه اینترنت است.

بخش مدیریت درمانگاه قادر است امور مربوط به درمانگاه راحتی در خانه و یا زمانی که در طول مسافرت است مورد بررسی قرار دهد. جهت دسترسی به پنل خود نیازی نیست که حتما از طریق سیستم موجود در درمانگاه اقدام نمایید. استفاده از نرم افزار کلینیک شبانه روزی تحت وب باعث می‌شود تا سیستم مدیریتی همه جانبه بر جو درمانگاه حاکم شود.

 

خرید و نصب نرم افزار درمانگاه شبانه روزی

جهت استفاده و نصب سریع نرم افزار درمانگاه شبانه روزی، به قسمت حساب کاربری در همین سایت مراجعه کنید. در این بخش گزینه‌های مختلفی وجود دارد که امکان ثبت نام سریع شما در سایت را فراهم می‌کند. پس از ثبت نام اولیه بخش پشتیبانی کیمیا آفیس با شما تماس خواهند گرفت تا باقی مراحل مربوط به نصب نرم افزار را به کمک یکدیگر اجرا کنیم.

همچنین شماره‌های مختلفی در سایت درج شده است که امکان اخذ مشاوره تلفنی را نیز فراهم می‌کند. با شماره‌های درج شده در همین سایت تماس بگیرید و تمام سوالات خود در مورد ویژگی‌های نرم افزار را مطرح نمایید.

پرسش خود را مطرح کنید:

CAPTCHA code