نرم افزار کلینیک زیبایی

نرم افزار کلینیک زیبایی

روزانه به تعداد مطب ها و کلینیک های زیبایی افزوده می شود. به همین دلیل رقابت برای جذب و نگهداشت زیباجویان نیازمند برنامه ریزی دقیق و منظم تری است تا حداکثر رضایت آنان را در پی داشته باشد. کسب نتایج خوب در این رقابت بدون ابزار مناسب بعید به نظر می رسد. در این مطلب به معرفی نرم افزار کلینیک زیبایی به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزارهای مدیریت کلینیک درمانی خواهیم پرداخت. این نرم افزارها امکان احاطه کامل به امور درمانی و مالی کلینیک و مطب زیبایی را فراهم می آورد و کنترل کارها را با چند کلیک ساده ممکن می کند.

 

نرم افزار مدیریت مطب

تنوع خدمات مطب زیبایی

توجه به سلامت و خودمراقبتی نسبت به دهه های گذشته، حضور پررنگ تری در زندگی اکثر ما پیدا کرده است. افزایش تقاضا به افزایش چشمگیر تاسیس و فعالیت مطب یا کلینیک مراقبتی و درمانی زیبایی منتج شده است.

تنوع خدمات باعث می شود تا اتخاذ رویه یکسان و برنامه ریزی برای مدیریت مطب و کلینیک زیبایی چالش برانگیز شود. اما استفاده از نرم افزار راه حلی مناسبی برای مرتفع کردن آن خواهد بود. بنابراین تفاوتی ندارد در مرکز پزشکی زیبایی شما کدام دسته از خدمات درمانی و مراقبتی زیبایی عرضه می شود. خدمات زیبایی و درمان های تهاجمی مانند جراحی ها را ارائه می کنید یا خدمات غیرتهاجمی و کمتر تهاجمی مانند مزوتراپی، هایفوتراپی، تزریقات زیبایی و .... را؛ در هر حالت نرم افزار مدیریت مطب زیبایی، نظم و دقت کارهای مطب و کلینیکتان را بیشتر می کند.

برای مدیریت مطب زیبایی، تشکیل پرونده بیمار، انجام امور مالی مرکز، بایگانی اسناد پزشکی، نسخه نویسی و تجویزهای پزشکی مرکز زیبایی به نرم افزارهایی مانند نرم افزار کلینیک زیبایی کیمیا آفیس نیاز دارید. در نرم افزار مطب زیبایی قابلیت هایی وجود دارد که اگر قرار باشد کارهای مربوط به آن به شیوه گذشته (دستی) انجام بگیرند، زمانی چند برابر از پرسنل می گیرد. برای مثال دسته بندی زیباجویان در نرم افزار با انواع فیلترها مانند مشخصات فردی، شماره پرونده، نوع خدمت زیبایی ارائه شده، طول درمان یا دوره دریافت خدمت، بیمه مراجع و... در لحظه قابل انجام است. به این ترتیب می توان گزارش های مختلفی از آن استخراج و حتی چاپ کرد. ولی انجام چنین کاری به صورت دستی و با آن سرعت امری محال است. 

به عنوان مثالی دیگر، در مطب و کلینیک های زیبایی مواد مصرفی زیاد و متنوعی بر اساس هر خدمت وجود دارد که مدیریت حسابداری آن ها امکان بدل شدن به یک کابوس را دارد. در نرم افزار مطب زیبایی تراکنش ها و انواع هزینه و درآمد به طور خودکار محاسبه می شود و صورت های مالی مختلف در بازه های زمانی دلخواه را می توان گزارش گیری کرد.

 

مدیریت زمان بندی و نوبت دهی بیماران

اجازه بدهید از ابتدا آغاز کنیم. زمانی که فرد نیازمند خدمت به مطب زیبایی مراجعه می کند، با پذیرش و نوبت دهی، به فرآیند مطب و کلینیک وارد خواهد شد. از همین نقطه استفاده از نرم افزار مطب، مزیت هایش را نمایان می کند. ایجاد پروفایل و پرونده برای مراجعین در کنار زمانبندی بر اساس خدمت درخواستی، به منشی ها یا مسئول پذیرش کمک می کند تا زمان های خالی را به سرعت مشاهده کرده و بهترین زمان را به فرد اختصاص دهند. اطلاعات اولیه ای شامل کد ملی و شماره همراه از کاربر دریافت می شود و اعتبار آن ها در نرم افزار بررسی می شود. قابلیت دریافت نوبت اینترنتی با نرم افزار نیز وجود دارد که مطب ها یا کلینیک ها می توانند آن را در اختیار مراجعین قرار دهند. 

یادآورها همیشه دارای اهمیت بسیاری هستند. خیلی از افراد به دلیل مشغله زیاد یا فاصله زیاد دریافت نوبت تا دریافت خدمت، فراموش می کنند که در مطب یا کلینیک حاضر شوند. این موضوع مستقیما بر میزان درآمد مطب زیبایی تاثیرگذار خواهد بود. در نرم افزار مطب زیبایی کیمیا آفیس، یادآور پیامکی وجود دارد که به صورت خودکار و در بازه تعیین شده، اقدام به ارسال پیامک یادآوری به زیباجویان می کند. گاهی نیز ممکن است برای پزشک، تکنسین و یا دستیار مشکلی وجود آید که نتوانند طبق زمان بندی تعیین شده در مطب زیبایی حضور یابند. برای این مورد نیز در نرم افزار، قابلیت تغییر برنامه پزشک و پرسنل کلینیک و اطلاع رسانی از طریق پنل نوبت دهی طراحی شده است.

 

ثبت پرونده سلامت مراجعین با تمامی جزئیات

ثبت پرونده و اطلاعات کاربر به تحلیل روندهای مطب و گزارش گیری های آتی کمک بسیاری خواهد کرد. به عنوان بخشی از مستندات پرونده می توان فایل ها و عکس های پیش و پس از دریافت خدمت را به پرونده بیمار پیوست کرد که با کسب رضایت بیمار یا زیباجو، استفاده های مارکتینگی دارد.

ثبت پرونده به پزشک و سایر پرسنل کمک می کند تا بر اساس تاریخچه پزشکی مراجعه کننده، کیفیت ارائه خدمت را افزایش دهند. سطوح دسترسی به اطلاعات درج شده در نرم افزار مطب زیبایی کیمیا آفیس را می توان به طور دلخواه برای هر بخش یا پرسنل تعیین کرد. 

اگر نیاز به تجویز دارو و یا استفاده از بیمه باشد، باز هم نرم افزار مطب زیبایی کیمیا آفیس امکاناتی را در دل خود توسعه داده است. اتصال به سرویس های بیمه ای پایه و خصوصی و امکان ارسال نسخه نویسی آنلاین، اتوماسیون را بیش از قبل ارتقا می دهد و صرفه زمانی بسیاری را حاصل می کند. نسخه های تجویزی نیز در اطلاعات پرونده بیمار درج می شود. 

همچنین نرم افزار مطب زیبایی کیمیا آفیس، دارای ویژگی طراحی پرسشنامه است. با این ویژگی، پزشک می تواند اطلاعاتی را از زیباجو، پیش از حضور در مرکز زیبایی دریافت کند. این قابلیت نیز در بهبود خدمت رسانی بسیار موثر است. صرفه جویی هایی این چنین و از جنس زمان در نهایت درآمد بیشتری را عاید مطب زیبایی خواهد کرد.

 

نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی

نکات فراموش شده در تهیه نرم افزار مطب زیبایی

هنگامی که پزشک یا مدیر مطب و کلینیک زیبایی قصد انتخاب نرم افزار را دارد، باید به نکاتی که تا هنگام برخورد به مشکل فراموش می شوند و فراموشی شان تبعات زیادی در پی دارد نیز توجه کنند. بنابراین در هنگام انتخاب نرم افزار مدیریت مطب زیبایی دقت کنید که از پشتیبانی مناسبی برخوردار باشد تا در هنگام بروز مشکل کمترین وقفه را در فرآیندها ایجاد کند. کیمیا آفیس می تواند داده های شما را به صورت ابری میزبانی کند ولی اگر حجم داده های بسیار زیادی دارید، می توانید آن ها را به صورت محلی نیز ذخیره کنید. داده های ذخیره شده در نرم افزار مطب زیبایی به سادگی قابل بازیابی هستند و پیچیدگی های فنی ندارند.

در سایر صفحات رابط کاربری نیز همین سهولت وجود دارد و با برچسب گذاری به هر دو زبان فارسی و انگلیسی، سلایق همه کاربران در نظر گرفته شده است. نرم افزار مطب زیبایی کیمیا آفیس به صورت تحت وب در دسترس است و در هر مکان و زمانی می توانید به پنل مطب دسترسی داشته باشید. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر از همه قابلیت های نرم افزار مطب کیمیا آفیس می توانید به صفحه محصول مراجعه کنید یا با شماره های درج شده در وبسایت تماس بگیرید. 

پرسش خود را مطرح کنید:

CAPTCHA code