مزایای نرم‌ افزار مدیریت کلینیک چیست؟ | 8  ویژگی مهمی که باید بدانید!

مزایای نرم‌ افزار مدیریت کلینیک چیست؟ | 8  ویژگی مهمی که باید بدانید!

سیستم‌های مدیریت مطب و کلینیک قابلیت‌های فراوانی را در اختیار شما می‌گذارند. در این مقاله 8 دلیل برای اینکه شما باید از نرم‌ افزار مدیریت کلینیک استفاده کنید را برایتان شرح می‌دهیم. ویژگی‌هایی که هر کدام دلیلی است که روش‌های قدیمی را کنار بگذارید و به نرم ‌افزارهای مدیریت مطب اعتماد کنید؛ چراکه رضایت بیشتر مشتری، افزایش سود و بهره‌وری شما در گرو استفاده از این سیستم‌ است.

 

با استفاده از نرم‌ افزار مدیریت کلینیک، درآمد خود را افزایش دهید.

دلایل زیادی وجود دارد که استفاده از رویکرد‌های سنتی مدیریت مطب، می‌تواند منجر به هزینه‌‌ های اضافه شود. استفاده از کاغذ در کلینیک‌ها، معمولاً زیاد است؛ از نسخه نویسی گرفته تا پرونده‌های پزشکی بیماران. همچنین بسیاری از گردش‌کار‌ها به‌صورت دستی، نیازمند نیروی انسانی برای مدیریت آن هست؛ همهٔ این‌ها، هزینه‌های اضافی هستند که با استفاده از نرم ‌افزارهای مدیریت مطب و کلینیک بسیار کاهش خواهند یافت.

 

افزایش درآمد با نرم افزار مدیریت کلینیک - کیمیا آفیس

 

حساب و کتاب مالی خود را بهتر مدیریت کنید.

علاوه‌بر کاهش هزینه‌هایی که می‌تواند این نرم ‌افزارها به‌همراه داشته باشند، این سیستم می‌تواند گزارش‌ها و صورت‌حساب‌های مالی در بازه زمانی‌های مختلف را برای شما ارائه دهد. ثبت امور مالی کلینیک یا مطب شما، باعث مدیریت بهتر هزینه‌ها و درآمد‌ها می‌شود و عملکرد کاری مطب را افزایش خواهد داد.

پرونده و سوابق پزشکی بیمار آسان در دسترس شماست.

یکی از قابلیت‌های مهم سیستم مدیریت مطب و کلینیک، دسترسی راحت به پروندهٔ سلامت بیماران است. در این سیستم، اطلاعات بیمار و سوابق پزشکی او ثبت خواهد شد و امکان افزودن اطلاعات پزشکی بیماران، ازجمله آزمایشات و دیگر اسناد پزشکی او فراهم می‌شود. الکترونیکی شدن این پرونده‌ها، مدیریت آنها را ساده‌تر و عملکرد شما در مراجعهٔ بیمار را بهبود می‌بخشد.

دسترسی آسان به پرونده و سوابق پزشکی بیمار - کیمیا آفیس

به‌سادگی رضایت بیماران را  جلب کنید.

یک بیمار همیشه به‌دنبال سرعت و نظم در فعالیت‌های پزشکی مطب یا کلینیک شماست. اگر شما کار و مشکل او را سریع‌تر راه‌ بیندازید، بیمار حس بهتری خواهد داشت و ذهنیت مثبتی برای او باقی خواهد ماند؛ فرض کنید با یک نرم‌ افزار مدیریت کلینیک و مطب بتوانید با مراجعهٔ یک بیمار تنها با پرسیدن نام یا کدملی او، به همهٔ اطلاعات پزشکی موجود بیمار دسترسی داشته باشید. به‌این‌ترتیب، شما می‌توانید دربارهٔ وضعیت بیمار، با دیدی جامع تر تصمیم‌گیری کنید. بیمار نیز وقتی میزان تسلط شما و آگاهی کاملتان از وضعیت خود را ببنید، حس اعتماد و درک بیشتری را کسب می‌کند و در روحیهٔ او تأثیرگذار خواهد بود.

هماهنگی بهتری با پزشکان و شرکت‌های بیمه داشته باشید.

یک سیستم‌ مدیریت مطب و کلینیک، این امکان را به شما می‌دهد که با پزشکان بخش‌های دیگر، درمورد پرونده پزشکی یک بیمار بحث کنید و وضعیت بیمار را تحلیل کنید. همچنین تبادل شما با شرکت‌های بیمه و طرف قرارداد راحت‌تر خواهد بود؛ به‌طوری که مشکلات دسترسی به پنل بیمه‌ها، با استفاده از یک نرم ‌افزار جامع مدیریت مطب، برطرف خواهد شد.

دقت و سرعت کار خود را افزایش دهید.

اشتباهات انسانی در نسخه نویسی و ثبت اطلاعات پرونده بیمار یا حتی نگهداری آن، مشکلاتی که هست که در مطب‌ها وجود دارد. زمانی این مشکلات رفع خواهد شد که با سیستم‌های الکترونیکی این اطلاعات و اسناد را ثبت‌ کنید. نسخه نویسی الکترونیکی و سیستم‌های ثبت اسناد پزشکی این امکان را فراهم می‌کند تا خطاهای انسانی را کاهش دهید و دیگر نگران از‌دست رفتن اسناد پزشکی بیماران خود نباشید؛ ازطرفی با استفاده از نرم‌ افزار مدیریت کلینیک، با مدیریتی بهتر و دقیق، سرعت گردش کار را بالا ببرید و کارایی بیشتری به‌‌دست آورید.

به بیماران خود به‌طور غیرحضوری مشاوره دهید.

سیستم‌های مدیریت مطب، این امکان را فراهم می‌کنند تا بدون اینکه بیمار نیاز به حضور در مطب داشته باشد، به‌طور غیرحضوری دربارهٔ مشکل و بیماری خود با شما مشورت کند. این قابلیت از شلوغ شدن بیش‌ازحد مطب شما، جلوگیری می‌کند و در وقت بیمار و خودتان صرفه‌جویی می‌کند. او به‌راحتی می‌تواند درخواست مشاوره خود را ثبت کرده و به همراه مدارک موردنیاز، مشکل خود را با پزشک مدنظر خود درمیان بگذارد.

 

مشاوره غیر حضوری با بیمار - کیمیا آفیس

مدیریت بهتری در مراجعات بیماران داشته باشید.

رزور و یادآوری وقت ملاقات پزشک به‌صورت دستی، مدیریت آن را برای منشی شما به‌خصوص در زمان اوج مراجعانتان، دشوار می‌کند. مدیریت نوبت‌دهی در نرم ‌افزار مدیریت کلینیک ، آسان شده و شما می‌توانید قرار ملاقات بیماران را با پزشک تسهیل کنید. با استفاده از این امکان می‌توانید، احتمال حضور بیمار در وقت تعیین‌شده را با ارسال پیامک یادآوری وقت ملاقات به او، افزایش دهید؛ بنابراین نظم بهتری در مراجعات خود خواهید داشت و زمان تلف شده از شما و بیمار، بسیار کاهش می‌باید.


با نرم‌ افزار مدیریت کلینیک کیمیا آفیس آشنا شوید.

در این مقاله، ویژگی‌های مهم یک نرم ‌افزار مدیریت مطب و کلینیک را برای شما ارائه دادیم. ویژگی‌هایی که می‌تواند در یک سیستم‌ جامع مدیریتی قرار بگیرد و بسیاری از مشکلات شما را رفع و امور پزشکی را آسان کند. یکی از بهترین سیستم‌های مدیریت مطب و کلینیک، نرم‌ افزار مدیریت کلینیک کیمیا آفیس است. نرم ‌افزاری یکپارچه و جامع که اداره مطب یا کلینیک شما را تسهیل کرده و امکانات فراوان و جذابی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

اگر به‌ دنبال یک نرم‌ افزار جامع برای مدیریت مطب خود هستید، ما به شما سیستم مدیریت مطب و کلینیک کیمیا آفیس را پیشنهاد می‌دهیم.

برای دریافت نسخه دمو نرم افزار مدیریت مطب کیمیا آفیس میتوانید به صفحه ثبت نام مراجعه کنید.

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

 

پرسش خود را مطرح کنید:

CAPTCHA code