جوابدهی و ثبت بازخورد در پرونده بیمار

جوابدهی و ثبت بازخورد در پرونده بیمار

بهنگام تجویز یا ارائه خدمت به بیمار، نیازمند ابزاری جهت جوابدهی یا پاسخ دهی به بیماران هستیم تا بتوانیم علاوه بر ثبت توضیحات در پرونده بیمار و پیگیری روند درمان، در خصوص بیماری، تشخیص یا جوابدهی به بیمار، محتوایی را برای وی ارسال کنیم. این محتوا می تواند شامل متن، تصویر، جدول و... باشد. در کیمیا آفیس این مورد با عنوان ثبت بازخورد ارائه شده است که در این مقاله قصد داریم توضیحات و جزئیات این امکان را بررسی نماییم. همچنین برای آشنایی بیشتر با نحوه ثبت بازخورد در پرونده بیمار پیشنهاد می کنیم حتما ویدیو زیر را مشاهده کنید.

 

ثبت بازخورد برای بیمار:

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، در صفحه جزئیات پذیرش بیمار، یک منو با عنوان ثبت بازخورد وجود دارد که در آن ابزاری شبیه Word قرار گرفته و شما می توانید توضیحات و متن مورد نظر را بهمراه رنگ، فونت و... ثبت نمایید. این امکان برای هر پذیرش بیمار وجود دارد و محدودیتی در طول رشته نوشته شده نخواهد داشت. توسط این ابزار می توانید هر متن یا محتوایی را نوشته و به آن استایل دهید و سپس در پرونده بیمار درج نمایید. همینطور برای مراجعات بعدی بیمار نیز می توانید از توضیح ثبت شده استفاده نمایید تا روند درمان وی را بررسی و تحت نظر داشته باشید. این ابزار بصورت یکپارچه با سیستم پذیرش و نسخه نویسی کیمیا آفیس ارائه شده و استفاده از آن بسیار راحت و کاربردی می باشد.

ارسال پیامک بازخورد برای بیمار:

پس از ثبت توضیحات در بخش بازخورد کیمیا آفیس، درصورتی که مایل باشید می توانید آن را برای بیمار پیامک کنید. در این شرایط، لینک صفحه نمایش بازخورد به شماره موبایل بیمار پیامک شده و خواهد توانست توضیحات ثبت شده را مشاهده یا چاپ نماید. از این امکان می توانید جهت ارائه توضیحاتی در خصوص بیماری، مصرف دارو ها، سبک زندگی، نتیجه سونوگرافی و... به بیمار استفاده کنید و در کمترین زمان ممکن اطلاعات مورد نیاز را به بیمار منتقل کنید. همچنین می توانید توضیحات درج شده را پرینت گرفته و تحویل بیمار دهید.

استفاده از الگوهای از پیش تعریف شده:

طبیعتا یکسری فرم ها یا داده هایی برای درج بازخورد بیماران تکراری خواهند بود یا با اعمال تغییرات اندکی روی هر کدام از آنها، مورد نیاز بیمار بوده که ثبت یا نوشتن آن برای هر بیمار تکراری و زمانگیر می باشد. در این شرایط شما می توانید یک یا چند الگو از قبل تعریف کنید و به آن یک عنوان اختصاص دهید سپس برای هر بیمار با زدن یک دکمه و با اعمال تغییرات اندکی آن را در پرونده وی درج کنید. این امکان به شما اجازه می دهد تا با سرعت بیشتری محتوای مورد نظر را برای بازخورد بیمار ثبت کنید.

 

ثبت بازخورد - کیمیا آفیس

جهت دریافت دمو یا سفارش نرم افزار درمانگاه، مطب یا نسخه نویسی کافیست با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس پشتیبانی: 09384487404 | 05632422904

جهت کسب اطلاعات بیشتر از شما دعوت میکنیم تا جزئیات بیشتری در خصوص سیستم نسخه نویسی یا نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب کیمیا آفیس مطالعه نمایید. در صورت نیاز به پشتیبانی از مشخصات موجود در صفحه تماس با ما استفاده نمایید.

 

پرسش خود را مطرح کنید:

CAPTCHA code