با خدمات کیمیا آفیس بیشتر آشنا بشید.

با خدمات کیمیا آفیس بیشتر آشنا بشید.

شرکت نرم افزاری کیمیا بیش از یک دهه فعالیت در شاخه تحلیل و توسعه سیستم های نرم افزاری، بانک های اطلاعاتی و پورتال های اینترنتی، فعالیت خود را بصورت اختصاصی در شاخه سلامت الکترونیک (E-Health)  شامل سیستم های نوبت دهی، مدیریت درمانگاه، مدیریت مطب، پرونده الکترونیک سلامت، اسناد پزشکی و نسخه نویسی آغاز کرد.
سامانه کیمیا آفیس یکی از تخصصی ترین سیستم های نرم افزاری در زمینه سلامت الکترونیک و مدیریت مراکز درمانی است. گروه کیمیا در این سامانه به ارائه خدمات در زمینه مدیریتی پزشکی مطب ها وکلینک ها و بسیاری از امکانات دیگر پرداخته است که در ادامه تمامی این امکانات را بهتون معرفی میکنم.
با ما همراه باشید.

معرفی پنل ها و خدمات کیمیا آفیس

سامانه کیمیا آفیس در زمینه مدیریتی پزشکی سیستم و ماژول های حرفه ای و تخصصی ارائه داده است که شامل:

  1. سیستم مدیریت کلینیک و مطب

این سیستم در شاخه های مختلف پزشکی و مراکز درمانی که شامل: روانشناسی، ارتوپدی، بیمارستان های دولتی وغیر دولتی ، دندانپزشکی و بسیاری از رشته های مختلف پزشکی و حتی پزشک های متخصص و فوق تخصص، پزشک های خانواده، پزشک قلب و عروق، طب سنتی و خلاصه برای هر شخصی که در زمینه های پزشکی تخصص داره و یا مطب داره میتواند با استفاده از سیستم مدیریت کلینیک و مطب بهترین خدمات را به درمانجو و بیمارانش ارائه بدهد.

خب بریم کاربردها و امکانات این سیستم رو بهتون معرفی کنم.

امکانات

(به راحتی و در کمترین زمان ممکن میتوانید نسخه بیمار خود را ثبت کنید و پس از ارسال به سازمان های بیمه گر، به موبایل بیمار خود نیز ارسال کنید.)

  • مدیریت مالی و حسابداری:

(امکان دریافت  گزارش مالی  به صورت ماهانه  و بدون اشتباه در محاسبات)

  • مدیریت پرسنل:

(امکان تعریف منشی، پرسنل، کارکنان و دکتر مطب و ارائه سطح دسترسی خاص به آنها در نرم افزار)

(امکان رزرو نوبت در هر ساعت شبانه روز، ارسال پیامک برای پیگیری نوبت به بیمار، امکان اتصال مستقیم به درگاه بانکی، مدیریت آسان پذیرش و جلوگیری از ازدحام بیماران و ...)

(بایگانی الکترونیک اسناد پزشکی، دسترسی سریع و راحت پزشک به پرونده بیمار، امکان حذف پرونده های قدیمی، امکان ارائه گزارشات اطلاعاتی در کمترین زمان ممکن، بهره مند بودن از امنیت کامل)
 

  1. سیستم پرونده الکترونیک سلامت
    در این سیستم ما قابلیت ثبت اطلاعات سلامت بیمار مورد نظر را به همراه آپلود و بایگانی مدارک پزشکی قرار داده ایم که شامل (نتایج آزمایشات، معاینات، نسخه های بیمار، ارائه فرم پرسشنامه به بیمار و ...) است. تمامی این موارد را ما در مقاله پرونده الکترونیک سلامت به طور کامل برای شما توضیح داده ایم.
     
  2. نسخه نویسی الکترونیک
    ما در مجموعه کیمیا آفیس سعی کرده ایم که تمامی مشکلات موجود در زمینه های پزشکی را رفع نماییم که پنل نسخه نویسی الکترونیک یکی از بهترین امکانات و پایان تمام مشکلات پزشکان در خصوص نسخه نویسی بیمار هست. برای آشنایی بیشتر با این سیستم پیشنهاد می کنم که مقاله نسخه نویسی الکترونیک را مطالعه نمایید.


 

  1. سیستم مدیریت اسناد پزشکی
    یکی از بزرگترین مشکلات پزشکان و کلینک ها، بایگانی کردن اسناد پزشکی می باشد. ما توانسته ایم با ارائه این سیستم الکترونیک از فرآیند دستی و کاغذی بودن اسناد، مفقود شدن، خراب شدن اسناد در اثر عوامل محیطی و .... جلوگیری کنیم. پنل مدیریت اسناد پزشکی کیمیا آفیس از مزایا و امکانات بسیار زیادی برخوردار هست که در مقاله سیستم مدیریت اسناد پزشکی برای شما به طور کامل شرح داده ایم.
     
  2. پنل مدیریت محتوا
    تولید محتوا یکی از بهترین راه های ارتباطی پزشکان با بیماران و رشد کسب کار در دنیای دیجیتال هست.
    شما با تولید محتوا در زمینه تخصص خود علاوه بر رشد کسب کارتان در گوگل و جذب درمانجو به درمانگاه یا کلینک خود می توانید اخبار و بیماری های شایع روز دنیا و انواع بیماری ها را منتشر کنیبد و به مراجعه کنندگان خود از طریق پیامک ارسال کنید.
    برای  آموزش کامل و نحوه استفاده از این پنل می توانید مقاله سیستم مدیریت محتوا کیمیا آفیس را مطالعه نمایید.
     
  3. پنل پرسشنامه سلامت
    شما با استفاده از پنل پرسشنامه سلامت کیمیا آفیس می توانید در کمترین زمان ممکن اطلاعات لازم از بیماران ومراجعه کنندگان خود را دریافت کنید. همچنین این پنل برای تمامی مطب های پزشکی ، روانشناسی، متخصصین تغذیه و .... کاربرد دارد.
    برای جزئیات بیشتر و نحوه کار با این پنل پیشنهاد میکنم حتما مقاله طراحی و ثبت پرسشنامه در پرونده بیمار را مطالعه فرمایید.
     
  4. سیستم مشاوره آنلاین
    برای سهولت کار پزشکان و مراکز درمانی، کیمیا آفیس توانسته است که با ارائه این پنل دیگر نیازی به حضور بیمار در مطب ها و بیمارستان های نیست که این امر باعث بالا رفتن کیفیت مدیریت مجموعه شما می شود.
    سیستم مشاوره آنلاین کیمیا آفیس دارای بخش ها و امکانات مختلفی هست که ما در مقاله سیستم مشاوره غیر حضوری بصورت ویدیو برای شما توضیح داده ایم.

  1. سیستم نظام ارجاع
    قبل از اینکه درباره این سیستم بهتون توضیح بدم پیشنهاد می کنم حتما مقاله نظام ارجاع چیست؟ را مطالعه کنید.
    خب ما در سامانه کیمیا آفیس این سیستم رو برای تمامی بیمه شدگان سلامت شهری و روستایی که درهنگام مراجعه به پزشک متخصص دارای مشکلات پیچیده ای هستند حل کرده ایم.
    شما می توانید بعد از مراجعه بیمار به پزشک خانواده یا عمومی فقط با ارائه یک شناسه الکترونیک به راحتی شخص درمانجو را به  پزشک متخصص مورد نظر ارجاع دهید.

 

خب تا اینجای مقاله ما بصورت خلاصه توانسته ایم بخشی از خدمات پرقدرت سامانه کیمیا آفیس را به شما معرفی نماییم. شما می توانید برای دریافت پنل سامانه کیمیا آفیس و دریافت راهنمایی به صفحه ثبت نام مراجعه نمایید.
 گروه نرم افزاری شرکت کیمیا بصورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشد.

پرسش خود را مطرح کنید:

CAPTCHA code